۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

آینه دکوراتیو

صنایع شیشه و آینه گرجی افتخار دارد تا با استفاده از دستگاه های به روز CNC و EDGE و استفاده از آینه با بالاترین درجه کیفی و ارائه ضمانت نامه کتبی کلیه طرح های آینه دکوراتیو و آینه کاری را در رنگ ها و ابعاد گوناگون به مشتریان عزیز عرضه نماید.

این مجموعه آماده ارائه خدمت به مشتریان عزیز و همکاری با شرکت های دکوراسیون و طراحی داخلی، شیشه بری ها و سایر همکاران گرامی می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش همین حالا با ما تماس بگیرید.همچنین برای آشنایی با انواع مختلف آینه می توانید این لینک را ببینید.

آینه دکوراتیو یکی از جدیدترین اجزای دکوراسیون داخلی است. آینه از دیرباز جزیی از فرهنگ و ادبیات ایران بوده است و از نظر ایرانیان باستان، آینه نماد روشنایی و شفافیت بوده است.

این نوع وسایل تزئینی علاوه بر جنبه فانتزی بودن،کاربرد زیبایی داشته و هم چنین امکان استفاده از آنها یعنی انعکاس تصویر نیز وجود دارد به گونه ای که با دارا بودن آنها دیگر نیازی به آینه های بزرگ در خانه نیست.این نوع آینه ها در ابعاد و طرح های مختلفی طراحی و ساخته می گردد.

از مزایای این آینه ها انعکاس چند برابری نور و نورپردازی محیط است . با خرید این آینه ها دیگر نگران یکنواخت بودن دکوراسیون خود نباشید زیرا می توان به راحتی جای آن ها را تغییر داد و با شکل های متنوع تری نصب نمود و دیگر نگران یکنواختی محیط خود نبود.

به طور کلی از دیرباز در ساختار آینه ها از جیوه استفاده می گردد ولی در بعضی سری های این آیینه های دکوراتیو برای درخشندگی دوچندان، نقره نیز به کار می رود. در سال های اخیر، سبک طراحی های داخلی به سمتی رفته است که از آینه های دکوراتیو در رنگ های متنوعی مانند سفید، طلایی و … تولید و نصب می گردد.

 

منبع : آینه دکوراتیو

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر

سیستم کنفرانس جی تی آر JTR‌

شرکت J.T.R بزرگترین و حرفه ای ترین تولید کننده سیستمهای صوتی با کیفیت در تایوان است .سیستم کنفرانس JTR جایگاه ویژه ای در بین میکروفن های کنفرانس دارد  و در جلسات مهم مورد استفاده قرار می گیرد. این شرکت تولیدات سیستم صوت کنفرانس خود را در دو مدل آنالوگ و دیجیتال تولید می کند. در مدل های دیجیتال امکان نصب دوربین دیجیتال کنفرانس وجود دارد و در برخی مدل ها برروی کنسول شرکت کننده و ریاست جلسه کلید رای گیری نیز تعبیه شده است.

میکروفن کنفرانس جی.تی.ار مدل JCU501 , jcu330 , JCU701 و JCU901 از نوع دیجیتال و مدل های JCU222 , JCU111 از سری میکروفن های آنالوگ می باشد.

 

سیستم میکروفن کنفرانس

یکی از بهترین تجهیزات صوتی در سالن کنفرانس جهت ارتباط با کیفیت، سیستم کنفرانس می باشد. سیستم های کنفرانس در سالن جلسات جهت سخنرانی و تهیه آرشیو استفاده می شود.

سیستم کنفرانس مورد نصب در سالن کنفرانس به دو دسته آنالوگ و دیجیتال تقسیم می شود. تمامی سیستم کنفرانس ها از سه بخش اصلی؛ میکروفن شرکت کننده، میکروفن ریاست و مرکز کنترل تشکیل شده اند.

میکروفن کنفرانس شرکت کننده

در سالن جلسات برروی میز کنفرانس و مقابل هریک از شرکت کنندگان در جلسه یک عدد میکروفن رومیزی قرار داده می شود و توسط کلیدی که برروی آن قرار دارد میکروفن توسط مهمان روشن شده و می تواند سخنرانی کند. معمولا برروی کنسول میکروفن کنفرانس یک عدد بلندگو طراحی شده است تا صدا از طریق آن پخش شود.

در برخی از مدل ها میکروفن کنفرانس دیجیتال سیستم رای گیری و حضور غیاب نیز برروی کنسول کنفرانس طراحی می شود تا کنترل و اجرای جلسات با کیفیت بیشتری انجام شود.

میکروفن کنفرانس ریاست جلسه

میکروفن مورد استفاده در سالن کنفرانس برای ریاست جلسه با سایر میکروفن های شرکت کننده یک تفاوت در طراحی دارد. توسط کلید اولویت که برروی کنسول طراحی شده است ریاست می توانند سایر میکروفن ها را خاموش و یا در حالت نوبت قرار دهد. این عمل موجی می شود تا کنترل جلسه به طور کامل در اختیار ریاست باشد.

 

منبع: نوآهنگ

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر