۴ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

آموزش جامع و قدم به قدم دیلیت اکانت تلگرام

پیام رسان تلگرام یکی از پرطرفدار ترین پیام رسان های در ایران و با رمزنگاری داده ها پیام رسانی با امنیت بسیار بالا است, اگر به هر دلایل چه امنیتی چه خصوصی تصمیم به حذف اکانت خود کردید میتوانید در این مقاله نحوه دیلیت اکانت تلگرام را یادبگیرید و اکانت خود را کاملا حذف کنید. پس در ادامه همراه تکبین باشید.

آموزش دیلیت اکانت تلگرام

برای دیلیت اکانت تلگرام شما میتوانید مراحل زیر دنبال کنید و اکانت تلگرام خود را حذف نمایید.

و اینکه امکان حذف حساب تلگرام در خود برنامه تلگرام نیست و شما باید از طریق وب باید این کار را انجام دهید.

قدم اول

با کلیک برای روی غیرفعال کردن تلگرام وارید این صفحه شوید و یا اینکه لینک زیرا در مرورگر خود کپی کنید. شما این کار را میتوانید با مرور هم موبایل هم کامپیوتر استفاده کنید و هر کدام که شما راحتید انجام دهید.

https://my.telegram.org/auth?to=deactivate

قدم دوم

حال در این بخش شماره خود وارد نمایید و در نهایت بر روی گزینه Next بزنید, حتما شماره خود را در قالب بین المللی تایپ کنید: + (کد کشور) (شماره خود).

دیلیت اکانت تلگرام

قدم سوم

اگر شماره موبایل خود را درست وارد کرده باشید الان یک پیام حاوی کد در تلگرام (نه sms) دریافت خواهید کرد, اکنون به صفحه دیلیت اکانت تلگرام باز شده در مرورگر خود برگردید ، کد دریافت شده را در قسمت مربوطه وارد کرده و دکمه ورود به سیستم را بزنید.

قدم چهارم

اکنون در این صفحه از شما خواهد پرسید چرا قصد دارید تلگرام خود را حذف کنید شما میتوانید دلایل خود اینجا وارد کنید و یا از آنجایی که این بخش اختیاری است میتوانید این بخش را خالی بگذارید

حذف اکانت تلگرام

قدم پنجم

حال در صفحه ای که برای شما باز میشود میپرسد ایا مطمئن هستید که میخواهید از از شر حساب خود خلاص شوید شما با کلیک بر روی گزینه Yes دکمه قرمز رنک میتوانید حساب تلگرام خود را حذف نمایید.

دیلیت اکانت تلگرام

شما توانسته دیلیت اکانت نمایید, و دیگر نمیتوانید از تلگرام استفاده کنید و تمام محتویات اکانت تلگرام شما حذف می شود.

و برای استفاده دوباره از تلگرام باید شماره خود را وارد کنید در برنامه تلگرام و یک اکانت جدید ایجاد نمایید اما چند روز بعد از دیلیت اکانت تلگرام

 

منبع : دیلیت اکانت تلگرام

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر

بهترین سایت های درگاه پرداخت واسط اینترنتی کدامند؟

اگر شما از ان افرادی هستید که تازه کسب و کار آنلاین خود را راه انداخت اید و میخواین یک درگاه پرداخت آنلاین خوب پیدا کنید؟ در این مقاله قصد دارم بهترین درگاه پرداخت اینترنتی در ایران رو بهتون معرفی کنم و به بررسی معایب و مزایای هر درگاه بپردازم.

شما با استفاده از درگاه پرداخت واسط نیاز ندارید به بانک بروید و انواع مجوز های لازم را دریافت کنید, فقط شما با کمتر یک روز میتوانید درگاه اینترنتی خود را فعال کنید کنید و کسب و کار خود را  به درگاه پرداخت متصل کنید.

همچنین اگر شما هم سایت اینترنتی هم نداشته باشید بلکه میتوانید با استفاده از درگاه های پرداخت آنلاین از بقیه افراد درخواست پول نمایید یا اینکه اگر کسب و کاری در تلگرام دارید میتونید با دریافت پول از درگاه پرداخت به مشتریان خود سرویس یا کالا مورد نظر را بدهید.

در ادامه مطلب همراه آرنا لرن باشید که نتنها با بهترین درگاه های پرداخت ایران آشنا شوید بلکه به بررسی مزایا های درگاه واسط بپردازیم.

چرا باید از درگاه پرداخت واسط اینترنتی استفاده کنیم؟ چرا درگاه اختصاصی نه؟

سوال که پیش اومده اینه که چرا درگاه واسط؟ چرا اختصاصی نه؟ خدمتتون عرض کنم که گرفتن درگاه پرداخت اختصاصی دردسر بسیار زیادی داره و گرفتنش کار بسیار آسانی نیست با از چندین جا مجوز گرفته باشید و به بانک ارئه دهید تا بهتون درگاه پرداخت اختصاصی بدن جونتون به لبتون اومده که من فکر کنم که اینقدر درد سر داشته باشه حتی قید کسب و کار آنلاین رو میزنید.

اما استفاده ار درگاه های پرداخت واسط این گونه نیست بلکه شما فقط با ارسال مدارک هویتی کمتر از چند ساعت میتوانید یک درگاه پرداخت آنلاین داشته باشید. و با استفاده از آن کسب و کار تان را رونق بخشید.

امکانات درگاه پرداخت واسط اینترنتی چیست؟

قبل از آنکه وارد این بشیم که انواع درگاه های پرداخت آنلاین رو بهتون معرفی کنید بریم سراغ اینکه درگاه های واسط چه ویژگی هایی دارد که باید از ان در کسب و کار مان ازش استفاده کنیم. همچنین در ادامه مهم ترین ویژگی هایی که یک درگاه اینترنت باید داشته باشه رو خواهیم گفت در ادامه همراه باشید.

فعال سازی در کمتر از ۱ روزی کاری

یکی از مهم ترین دلایلی که باید از درگاه های واسط استفاده کنیم این است که کمتر از ۱ روز کاری یشه فعالش کرد و اولین پرداخت ها رو در همون ساعت های اولیه بعد از فعال سازی داشته باشیم. که بر عکس درگاه های اختصاصی برای اخذ مجوز و… نیاز به ماه ها وقت جهت فعال سازیش دارید و باید چندین بار به بانک و مراکز اداری جهت گرفتن مجوز بروید.

تسویه حساب روزانه

ویژگی درگاه های واسط پرداخت این است که تسویه حساب روازنه دارند و هر وقت درخواست بدید کمتر از ۲۴ ساعت واریز میشه حساب بانکی شما برخی از آنها هم که در ادامه به معرفی آن ها می پردازم اگر شما هرچقدر دریافتی داشته باشید فرداش به صورت خودکار وارد حساب بانکی تان میشود بدون نیاز به انیکه وارد سایت درگاه واسط شوید و درخواست واریز را بزنید.

ارائه درگاه پرداخت شخصی

درگاه های پرداخت این امکان را به شما میدن که بتوانید یک صفحه پرداخت شخصی داشته باشید در اینترنت اکثرا درگاه ها این امکان ها را دارند و اینکه شما میتوانید در درگاه اینترنتی خود فیلد ها و امکانات دیگر اضافه کنید. بنده خودم  جهت دریافت پول از دوستان از درگاه پرداخت شخصی استفاده میکنم چون شخصا راحت ترم و و کارمزد آنچنانی هم برای واریز نداره مثل روش کارت به کارت و اینکه برعکس کارت به کارت شما میتوانید تا مبلغ چندین میلیون از طریق درگاه شخصی پول دریافت کنید.

دکمه پرداخت

دکمه پرداخت یکی از امکانات جالب درگاه های پرداخت اینترنتی است که شما میتوانید فروش محصولاتتون رو در سایتتون رو راحت تر کنید میتوانید یک فیلد درست کنید و اینکه اطلاعات کاربر رو دریافت کنید بعد این کار رو دکمه خرید کاربر بزنه و پرداخت رو انجام بده.

برای مثال: شما یک سایت دارید که محصولات دیجیتالی میفروشید و کاربران میتونند با زدن دکمه خرید پرداخت مورد نظر را انجام دهند و محصول مورد نظر خود را دریافت کنند.

یکی از امکانات دکمه پرداخت اینترنتی این است که شما میتوانید یک صفحه ارجاع داشته باشید یعنی اینکه وقتی کاربر پرداخت را انجام داد به این صفحه به صورت خودکار بره این صفحه میتونه داخلش لینک دانلود محصول باشه یا پیغام موفقیت آمیز بودن پرداخت باشد.

ارائه لینک پرداخت

یکی از امکانات عالیه درگاه های پرداخت اینترنتی این است که به شما لینک پرداخت با آیتم های مختلف رو میدن و شما میتوانید با اشتراک گذاری لینک پرداختتان از اشخاص پول دریافت نمایید. با این کار میتوانید راه پرداخت رو برای مشتریان خود راحت تر و آسان تر کنید.

درگاه پرداخت

این لینک های شخصی رو شما میتونید شخصی سازی کنید برای مثال اگر شما یک پیج اینستاگرام داشته باشید که از کاربران پول دریافت کنید و تبلیغ میزارید میتوانید یکی از این لینک های شخصی با آیتم ها مختلف بزارید شما میتوانید این لینک شخصی تان یه اسم انتخاب کنید مثلا : تبلیغ و اینکه اطلاعات و نام و نام خانوادگی کاربر رو دریافت کنید و کاربر بتونه در همون صفحه لینک پرداخت شما عکس و متن تبلیغاتی شو آپلود کنه و بر زدن دکمه پرداخت هزینه رو واریز کنه و شما بعد از اینکه بنر و متن تبلیغاتی شو تایید کردید میتونید تو پیجتون بزارید.

ارائه درگاه پرداخت واسط

درگاه پرداخت واسط وقتی که کاربر میخواد وارد صفحه پرداخت بشه میاد اطلاعات پرداخت رو میبینه که اطلاعات درگاه واسط است به همراه قیمت که میخواد پرداخت کنه و میتونه رو دکمه پرداخت رو بزنه مبلغ مورد نظر پرداخت که حالت دو مرحله ای دارد.

ارائه درگاه مستقیم

فرق درگاه واسط با مستقیم اینه که وقتی که کاربر در سایت شما روی دکمه خرید و یا پرداخت میزنه مستقیم وارد درگاه پرداخت میشه که در اطلاعات پذیره بجای نوشته شدن اطلاعات درگاه واسط اطلاعات کسب و کار شما نوشته شده است.

شما میتوانید از برخی از سایت های درگاه پرداخت این امکان رو دریافت کنید اما فرقش با درگاه واسط اینه که ممکن شامل کارمزد بیشتر بشه یا اینکه کارمزد رو افزایش ندن فقط اول مقداری رو پرداخت کنند برای فعال سازی این ویژگی که مثلا حدود ۲۰ هزار تومن است.

استفاده آسان از درگاه پرداخت و پیاده سازی درگاه در سایت کمتر از ۱ ساعت

استفاده از درگاه پرداخت واسط اینترنتی این امکان رو به شما کاربران میده که راحت تر از درگاه پرداخت استفاده کنید نصب این درگاه در فروشگاه ساز های مثل ووکامرس یا edd و… کمتر از ده دقیقه است فقط باید یکی یا دو تا پلاگین نصب کنید و کد API_KEY آن را در بخش تنظیمات پلاگین ها بزارید.

در غیر این صورت اگر میخواستید از درگاه پرداخت اختصاصی بانک استفاده کنید به جز اینکه کلی درد سر برای گرفتن مجوز دارید بلکه باید خودتون چندین تا پلاگین و API بنویسید و به پلاگین نوشته شده خود رو به درگاه مورد متصل نمایید که این کار باعث دشوار شدن کسب و کار شما میشن که ارزشش را ندارد.

ارسال تیکت و پشیبانی درخواست شما

استفاده از درگاه های واسط این امکان رو به شما میدهد تا از پشتیبانی جهت نصب و استفاده از درگاه پرداخت است بهره مند شوید. برای مثال: اگر شما موقع اتصال سایتتون به درگاه به پرداخت با مشکل مواجه شدید میتوانید با ارسال تیکت به پشتیبانی راهنمایی لازم رو دریافت نمایید و اینکه اگر خودتون هم نتونستید درگاه را به سایتتون متصل نمایید میتوانید از پشیتبانی در خواست نمایید تا اینها این کارو برای شما انجام دهند.

برخی از سایت های درگاه پرداخت پشتیبانی لحظه دارد و میتونید به صورت آنلاین با پشتیبانی درگاه مورد پیام بفرستید و مشکل خودتون رو حل کنید.

بهترین درگاه های پرداخت اینترنتی

سایت های درگاه پرداخت واسط بسیار زیادن و بعضی هاشون قدمت خیلی بالایی دارند ولی برخی هاشون به هر دلایلی یا فیلتر شدن و یا اینکه از دسرسی خارج شدن و در ادامه این مقاله میخوام بهترین سایت های درگاه پرداخت رو بهتون معرفی کنم در اینجا محبوب ترین درگاه های اینترنتی رو برای شما می آوریم که خودم بنده شخصا تجربه استفاده از آنها را داشتم و تجربیات خودم رو جهت استفاده از این درگاه ها رو بهتون میگم.

درگاه پرداخت آی دی پی

درگاه پرداخت

آیدی پی یکی از درگاه های محبوبه من چون امکانات باحالی داره, ویژگی های این درگاه پرداخت اینه که هر گونه پرداختی داشته باشی فردا ساعت ۸ صبح ریخته شده به حسابت و نیازی نیست مثل بقیه درگاه های پرداخت اینترنتی درخواست واریز پول بزنید برخی از درگاه های پرداخت ۳ الی ۴ روز طول میکشه تا پول رو تسویه کنند که در ادامه به معایب این درگاه پرداخت های اینترنتی میپردازیم.

آیدی پی امکان ایجاد لینک های پرداخت متفاوت رو به شما میدهد فقط بدی روش واریز از طریق لینک های پرداخت آیدی پی این است که دارای ۵۰۰ تومن کارمزد است. (مانند روش کارت به کارت).

اگر شما کسی هستید که شبکه های اجتماعی فعالیت میکنید و کسب و کارتون تو شبکه های اجتماعی هست آیدی پی به نظر من بهترین گزینه است. چون اگر کسی قرار باشه بالا سه میلیون پول واریز کنه براتون شاید قادر به واریز به دلیل محدودیت بانک مرکزی نباشه یا اینکه قادر به واریز کارت به کارت نباشه و فقط بتونه آنلاین بزنه و شما هم زود به اون پول نیاز داشته باشید صد درصد آی دی پی بهترین گزینس شما میتونید لینک درگاه پرداختتون رو بفرستید به آن شخص اونم پول رو به صورت آنلاین میزنه و فردا ساعت ۸ صبح پول واریز شده به حسابتون .

این درگاه دارای یک اپلیکیشن اندروید است که شما میتوانید تمام تراکنش های مالی که انجام میگیرد رو در این برنامه موبایلی مشاهده کنید و اینکه میتوانید از اپلیکیشن آیدی پی کل درگاه اینترنتی تان را مدیریت کنید.

درگاه پرداخت آیدی پی

یکی از امکانات دیگری که آیدی پی در بروز رسانی های بعدیش به سایت خود اضافه کرد متصل کردن درگاه پرداخت به وب سایت بود که قبل از این بروزرسانی این امکان رو نداشت اما در این حال شما میتوانید درگاه پرداخت آیدی پی رو به سایت خود متصل نمایید و فقط با یک پلاگین راحت روی ووکامرس و edd از این درگاه پرداخت استفاده نمایید.

لازم به ذکر است که درصد کارمزد سایت آیدی پی برای وب سرویس ۱ درصد است و حداقل مبلغ کارمزد دریافتی از هر تراکنش 100 تومان و حداکثر آن 1,500 تومان می باشد که این یکی از ویژگی های خوب آیدی پی است چون برخی از سایت ها حداکثر کارمزدی ندارد مثلا ۱ میلیون تومان کسی پرداخت کنه 10000 تومان کارمزد دریافت خواهد کرد.

از امکانات محبوب آیدی پی که خودم شخصا ازش استفاده میکنم اینه که شما میتوانید فروشگاه ارائه خدمات یا فروشگاه فایل در این درگاه پرداخت ایجاد نمایید. و خدمات و محصولات خود را بتوانید از این درگاه ارائه نمایید.

مزایا استفاده از درگاه  idpay.ir

  • دارای وب سرویس برای وب سایت
  • تراکنش تا سقف ۵۰ میلیون تومان
  • واریز پرداختی ها به صورت مداوم و هروز ساعت ۸صبح (یکی از مهم ترین دلایل استفاده از آیدی پی)
  • ارائه فروشگاه آنلاین فایل و خدمات دیگر
  • ساخت لینک اختصاصی پرداخت با فیلد های متفاوت و جالب
  • دارای اپلیکشن اندرویدی با امکانات جالب
  • سرویس پیامکی رایگان
  • دارای اطلاع رسانی پرداخت از طریق ایمیل, ربات, تلگرام, پیامک, نوتیفیکیشن اپلیکیشن اندروید
  • انتخاب عکس پروفایل در صفحه پرداخت
  • دارای فیلد های شماره تلفن کد پستی آدرس و.. برای لینک هیا پرداخت

معایت استفاده از درگاه  آیدی پی

  • دارای کارمزد ۵۰۰ تومان برای پرداخت های غیر از وب سرویس

مورد توجه شما دوست گرامی اگر کسب و کار و شما در شبکه های اجتماعی است حتما حتما طبق تجربیات خودم از آیدی پی استفاده کنید چون خیلی خیلی بهتر از بقیه درگاه پرداخت های اینترنتی است.

درگاه زرین پال

درگاه پرداخت زرین پال

درگاه پرداخت زرین پال اولین درگاه پرداخت واسط بود و وارد این حوزه شد و همچنین اولین درگاه اینترنتی بود که خودم شخصا از آن استفاده کرد. یکی از امکانات بسیار خوب زرین پال این است که به شما کارت عابر بانک به نام زرین کارت ارائه میده که شما میتوانید با استفاده از اون تمام امکانات یک کارت بانکی داشته باشید و از ATM استفاده نمایید و مانند کارت های شتاب بتوانید کارت به کارت کنید.

اگر شما در سایت زرین پال دارای زرین کارت باشید به شما این امکان رو میده از تسویه حساب سریع تر برخورد دار باشید . و مبلغ واریزی کمتر از ۲۴ ساعت واریز حساب شما میشود و اینکه کارمزد پرداختی شما به کمتر از نیم درصد میشه برای مثال اگر شخصی ۱ میلیون تومان پرداخت نماید کارمزد این وجه ۵۰۰۰ تومن حساب میگردد و از مبلغ پرداختی کم میشود و بعد به حساب شما واریز میگردد .

اگر شما وب سایت دارید و واستون آنچنان مهم نیست زود مبلغ پرداختی ها را واریز کنند حتما از درگاه زرین پال استفاده نمایید چون هم اعتبارش بین کاربران بسیار بالا است و همچنینی برخی ها تو کیف پول زرین پالشون اعتبار دارند و دوست دارند وقتی پرداخت میکنند از درگاه زرین پال باشد و مبلغ مورد نظر از کیف پولشون کم شه.

زرین پال دارای اپلیکیشن موبایلی هست و شما میتوانید با استفاده از آن تراکنش های مالی انجام بدید هم آمار ارقام تراکنش های مالی تان را ببنید و دیگر امکانات دیگر همچون ساخت زرین لینک و … و مدیریت حساب های بانکی تان را انجام دهید.

برنامه موبایل زرین پال

مزایا استفاده از زرین پال

  • دارای پشتیبانی قوی و مناسب
  • دارای زرین کارت
  • ارائه زرین گیت و درگاه مستقیم به نام کسب و کار شما
  • سه شنبه های طلایی و تسویه حساب بدون کارمزد
  • پرداخت با استفاده از روش ها دیگه مثل ussd برای پرداخت
  • داشتن اپلیکیشن موبایل

معایب استفاده از زرین پال

  • برای فعال سازی زرین گیت یا زرین کارت نیاز به هزینه های اضافی است
  • تسویه حساب طولانی برای کسانی که زرین کارت ندارن تقریبا بین ۳ الی ۵ روز طول میکشه.

درگاه نکست پی

درگاه پرداخت نکست پی

من جزو اولین افرادی بودم که بعد از راه اندازی سایت نکست پی در این سایت ثبت نام کردم و درگاه پرداخت گرفتم این درگاه اگر اشتباه نکنم سال ۹۵ راه اندازی شد و من توسط یکی از بنر های تبلیغات کلیکی با اون آشنا شدم . درگاه پرداخت نکست پی امکانات خیلی خوبی برای توسعه دهندگان وب و اندروید قرار میده و برای این توسعه دهنده کار رو راحت کرده و پشیبانی بسیار قوی دارد.

درگاه نکست پی همانظور که شعار صفحه اولش اومده میتوان در کمتر از ۵ دقیقه این درگاه فعال کرد و از آن استفاده کرد و آن را به سایت خودتان متصل کنید. این درگاه دارای ۱ درصد کارمزد برای هر تراکنش تا سقف ۱۰۰۰۰ تومن است که اگر تراکنش های زیادی داشته باشید تا نیم درصد هم امکان داره برسه. اگر اشتباه نکنم اگر در روز بالای ۲ میلیون تراکنش مالی باید داشت تا کارمزد نیم درصد حساب بشه.

یکی از کار های جالبی که نکست پی انجام دادم که شخصا این کارشون رو خیلی دوست دارم اینه که بعد از اولین تراکنش مالی یک قرارداد به پذیرنده ارسال می نماید و پذیرنده باید آن را امضا کند و برای شرکت نکست پست کنند بعد شما میتوانید کاملا حسابتان را تایید کنید و از کل امکانات سایت استفاده نمایید. اما برخی از سایت های درگاه پرداخت اگر بخواهیم از کل امکاناتش استفاده کنیم باید به دفتراسناد بریم اونجا خودمون قرار رو امضا کنیم و به آن درگاه پرداخت بفرستیم که کلی حوصله و وقت میخواد.

مزایا استفاده از نکست پی

  • کارمزد رایگان تا ۴۵ روز اول
  • تسویه حساب کمتر از ۲۴ ساعت
  • امکان کسب درآمد از طریق معرفی کاربر با دریافت ۰.۳ کارمزد به ازای هر تراکنش مالی
  • ارسال قرار داد کتبی
  • ارائه صفحه شخصی پرداخت
  • فرم ساز پرداخت
  • دارای پلاگین های بسیار زیاد انواع cms ها و فروشگاه ساز ها
  • دارای راهنمای کامل استفاده از درگاه پرداخت نکست پی برای توسعه دهندگان

معایب استفاده از نکست پی

  • دارا نبودن اپلیکیشن موبایلی
  • عدم ارائه درگاه مستقیم به نام کسب و کار شما

اگر شما توسعه دهنده اندروید یا وب هستید و یا میخواین با درگاه پرداخت کار هایی کنید که نیاز هست خودتون کد نویسی انجام بدید نکست پی از نظر من بهترین گزینه است.

درگاه  pay.ir

 درگاه پرداخت pay.ir

درگاه پرداخت پی دات آی آر این دومین درگاه پرداخت اینترنتی بود که من تو آن ثبت نام کردم ولی متاسفانه نتونستم ازش استفاده کنم چون فقط این سایت امکان استفاده از درگاه را فقط اشخاصی میداد که سایت داشتند و اون موقع من تازه وارد تجارت الکترونیک شده بودم و هیچ سایتی نداشتم و فقط یک وبلاگ داشتم.

درگاه پرداخت pay.ir اگر بروید به رتبه الکساش نگاه کنید حدودا ۲۲۰ در ایران است و به نظر میرسه پذیرندگان زیادی در این سایت دارند استفاده میکنند و میتواند درگاه خوبی برای شما برای شروع کسب و کارتان باشید. کارمزد این درگاه پرداخت حدود ۱ درصد است و حداکثر مبلغ دریافتی کارمزدش برای هر تراکنش ۷۰۰۰ تومن است.

یکی از معایبی که درگاه پرداخت پی دات آی آر داره اینه که افراد زیر ۱۸ سال نمیتوانند از این درگاه  استفاده کنند, من اعتقاد دارم بهترین ایده ها و بهترین کار هارو برخی از نوجوان های زیر ۱۸ میتوانند انجام بدند که نباید از این کار طریق کرد و بهشون درگاه نداد چون باعث پسرفت برخی ها میشه.

درگاه ی دات آی آر هم مانند برخی از درگاه های اینترنتی دارای کیف پول هست و میتوانید آن را شارژ کنید یا مبلغ کیف پولتان را انتقال دهید.

مزایای استفاده از پی دات آی ار

  • کارمزد ثابت ۱ درصد برای تمام درگاه های مستقیم و غیر مستقیم
  • فرم ساز برای پرداخت
  • امکان ایجاد کیف پول
  • ارائه درگاه اختصاصی به نام کسب و کار شما

معایب استفاده از پی دات آی آر

  • عدم ارائه درگاه به سایت های معمولی
  • عدم ارائه درگاه به افراد زیر ۱۸ سال

اگر وب سایت دارید و کسب و کارتون فقط به سایت منحصر میشه این درگاه یکی از بهترین گزینه ها جهت انتخاب است.

درگاه پرداخت پی پینگ

درگاه پرداخت پی پینگ

حالا رسیدیم به درگاه پرداخت پی پینگ که درگاه دوست داشتنی منه خیلی درگاه جالبی است میتونم بگم بدرد هر جور کسب و کاری میخوره همه کار باهاش میشه کرد از پشتیبانیش نگم که عالیه. این درگاه اگر اشتباه نکنم به صورت تصادفی در تلگرام باهاش آشنا شدم و در اون ثبت نام کردم ولی وقتی من ثبت نام کردم امکانات زیادی نداشت و از وب سرویس استفاده نمیکرد و امکاناتی نداشت و تازه تاسیس شده بود و بیشتر بدرد شبکه های اجتماعی میخورد ولی حالا به نظر من بدرد هر نوع کسب و کاری در تمام پلت فرم ها میخورد.

این درگاه کارمزد ثابت ۱ درصد دارد تا سقف ۵۰۰۰ تومان است و شما میتوانید با پردات مبلغی ثابت به مدت معلوم از کسر کارمزد معاف شوید که بیشتر بدرد کسب و کار های بزرگ میخوره.

این درگاه به شما امکان ایجاد انواع لینک های پرداخت با فیلد های متفاوت میده میتونید لینک پرداخت با مبلغ ثابت یا لینک پرداخت با مبلغی که کاربر وارد کنه ایجاد کنید و این درگاه دارای سرویس پیامکی رایگان است که میتوانید با وارد کردن شماره تلفن شخص از آن شخص درخواست پول نمایید و لینک پرداختتون به صورت خودکار به شماره اون شخص ارسال می شود.

تسویه حساب سایت پی پینگ کمتر از ۲۴ ساعت انجام میگیرد اگر شما الان درخواست واریز بزنید فردا پول واریز شده به حسابتان به جز جمعه چون تعطیل است.

این درگاه پرداخت به پذیرندگان خود یک اپلیکشن موبایل حرفه ای ارائه میدهد که با آن میتوانید تمام امکانات یک سایت پی پینگ رو توی موبایل خودتون به صورت یک اپلیکیشن موبایل داشته باشید.

اپلیکیشن پی پینگ

درگاه پرداخت پی پینگ دارای پلاگین و امکانات بسیار زیادی است و دارای سیستم فروشگاه ساز مختلف است و هر کسب و کاری به خواهد از این درگاه پرداخت استفاده کنه بدردش میخوره.

مزایای استفاده از پی پینگ

  • دارای پشتیبانی خیلی خیلی قوی و ۲۴ ساعت آنلاین
  • کارمزد ثابت ۱ درصد تا سقف ۵۰۰۰ تومان
  • ارائه اپلیکیشن اندرویدی
  • امکان ایجاد فروشگاه با استفاده از بیدک در پی پینگ
  • ارائه درگاه به برنامه ساز های اندروید
  • دارای ربات اطلاعات رسانی تلگرام
  • استفاده از راحت توسعه دهنده اندروید برای استفاده از درگاه پرداخت
  • امکان استفاده از درگاه اختصاصی و مستقیم به نام کسب و کار شما
  • ایجاد لینک شخصی پرداخت
  • ایجاد انواع آیتم های پرداخت و لینک های مختلف با فیلد های متفاوت

معایب استفاده از پی پینگ

  • من ندیدم

من به عنوان یک وب مستر و توسعه دهنده اندروید درگاه پی پینگ رو خیلی میپسندم  چون هم امکانات باحال و عالی داره هم آسونی کار در آن خیلی بالاست. اگر هم مثل من کسب و کار تو شبکه های اجتماعی هم دارید پی پینگ بازم بهترین گزینس چون خیلی کاربردی است و تو انواع شبکه های اجتماعی میشه از ان استفاده کرد. من شخصا تو سایت هایی که دارم درگاه پی پینگ هست چون به هر حال به نظرم خیلی خوبه.

نتیه گیری و سخن آخر

در این بالا تمام درگاه هایی که خودم استفاده کردم رو برای شما آوردم و اینها تمام درگاه های دارای مجور و پر اطمینان اینترنتی هستند و سعی کردم تجربیاتی که خودم که طی استفاده از این درگاه های اینترنتی رو داشتم برای شما بیاورم و اینکه کل نقد و بررسی های درگاه ها طبق تجربیات خودم بوده است.

ضمنا عرض کنم که درگاه های پرداخت اینترنتی خیلی زیاد هستند ولی در اینجا فقط درگاه پرداخت هایی که خودم باهاشون حال کردم رو آوردم و اینکه تمام درگاه پرداخت های اینترنتی ماندگار و پر اطمینان بودن نیست.

در آخر هم بدانید اگر کسب و کار تان در شبکه های اجتماعی هست اولویت اولتون رو بزارید روی آیدی پی و اگر فقط میخواین از درگاه پرداخت برای وب سایتتون استفاده کنید پیشنهاد میکنم از چندین درگاه واسط پرداخت استفاده کنید و درگاه پرداخت زرین پال هم حتما داخلش باشه چون در فضای اینترنتی اعبار بسیار زیادی کسب کرده است.

در هر صورت اگر سوال درمورد درگاه های پرداخت های اینترنتی داشته باشید میتوانید در پایین صفحه به اشتراک بگذارید و ما خوشحال میشیم سوال شما را پاسخ دهیم.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر

چگونه در استوری اینستاگرام سوال(استوری سوالی) بگذاریم؟

چندی بیش اینستاگرام قابلیتی منتشر کرد که میتوان در استوری اینستاگرام یا دایرکت پرسشی را مطرج کرد و پاسخ آن را دریافت کرد. این قابلیت استیکر پرسش نام دارد که در ادامه آموزش کار با این قابلیت را به شما میدهیم . در ادامه مطلب همراه تکبین باشید.

 

چگونه در استوری اینستاگرام سوال بگذاریم؟ نحوه ی کار با استیکر پرسش.

 

گام اول

گام اول برای کار با استیکر پرسش در اینستاگرام این است که شما اینستاگرام خود را آپدیت نمایید. جهت بروزرسانی میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید.

 

گام دوم

حال بعد از اپدیت اینستاگرام به آخرین نسخه اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که یک عکس یا چیزی برای استفاده از استیکر پرسش در استوری اینستاگرامتان منتشر کنید. حال بر گزینه شکلک بالا و سمت راست در استوری کلیک نمایید و دنبال قابلیت به نام Questions باشید و بر روی آن کلیک نمایید.

استوری

 

گام سوم

در این گام برای شما یک پنجره جدید در بخش استوری اینستاگرام باز میشود حال باید پرسش خود را در این بخش بنویسید و در جال مناسب صفحه قرار دهید.

اینستاگرام

حال بعد از مطرح کردن پرسش خود میتوانید آن را منتشر نمایید و کاربر میتوانید با کلیک بر روی باکس Type something پاسخ شما را دهید و شما آن را دریافت نمایید.

 

مشاهده پاسخ های دریافت شده در استیکر پرسش اینستاگرام

جهت دیدن پاسخ های دریافت شده بر روی استوری اینستاگرامتان کلیک نمایید و بر روی گزینه سمت چپ پایین که نشان دهنده تعداد بازدید از اینستاگرامتان است کلیک نمایید تا صفحه ای برایتان باز شود این صفحه نشادن دهنده آمار استوری اینستاگرامتان است.

استیکر پرسش

در این بخش آیتم هایی را مشاهده میکنید که هر کدام را به مختصر توضیح میدهد.(صفحه کسب درآمد از اینستاگرام رو پیشنهاد میکنم ببینید)

 

RESPONSES: در اینجا تعداد پاسخ های دریافت شده و پاسخ های کاربران را میتوانید مشاهده نمایید.

VIEWERS: در اینجا تعداد بازدید کننده از استوری اینستاگرامتان قابل مشاهده است.

 

 

پیشنهاد و نظر شما چیست؟؟!

لطفا نظر و پیشنهاد خود را در باره این مقاله در پایین صفحه به اشتراک بگذارید؟؟

 

منبع : استوری سوالی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر

همه آنچه باید در مورد سئو داخلی یا seo on page بدانید

بهبود رتبه یک سایت در نتایج موتورهای جستجو و به دست آوردن تعداد کاربر بیشتر نیاز به انجام کارهای مختلفی است که سئوی آن پیج یا سئو داخلی یکی از این موارد است. در این فرآیند کلیه موارد مربوط به ساختار سایت و بخش داخلی آن با توجه به استاندارد موتورهای جستجو و با در نظر گرفتن تجربه کاربری بهینه می‌شوند. تغییرات به وجود آمده باعث می‌شود که سایت شما از نظر موتورهای جستجو رتبه بالایی به دست آورده و اصطلاحاً سئو باشد.

حالا اگر شما به فکر انجام سئو داخلی برای وب سایت یا برای فروشگاه اینترنتی خود هستید در اینجا بخش‌های مختلف را به شما خواهیم گفت تا به صورت مرحله به مرحله آنها را انجام دهید. در ادامه مطلب همراه آرنا لرن باشید

سئو داخلی چیست؟

سئو داخلی یا سئو آن پیج (On page SEO) به تغییرات و بهینه سازی هایی گفته می‌شود که روی بخش‌های داخلی سایت از لحاظ محتوایی و گرافیکی انجام می‌گیرد و آن را بر مبنای استانداردهای موتورهای جستجو و تجربه کاربران آماده سازی می‌کند. این تغییرات شامل استفاده از لینک داخلی، سیستم ناوبری مناسب، طراحی گرافیک استاندارد و سایر موارد مشابه آن‌ها می‌شود که باید هم برای کاربر جذاب باشد و هم بر مبنای خواسته موتورهای جستجو صورت گیرد.

شما برای سئو داخلی باید بخش‌های زیر را به ترتیب انجام دهید:

بهینه سازی عناوین سایت و هدینگ ها

تگ تایتل یا عنوان یکی از اصلی‌ترین فاکتورها در سئو داخلی محسوب می‌شود که هم در جذب کاربر و هم در راضی نگه داشتن خزنده موتورهای جستجو تأثیر گذار است. در عنوان سایت و مطالب آن باید از کلمه کلیدی استفاده شود و حتی الامکان در ابتدای عنوان آورده شود. در ضمن استفاده از کلمات کلیدی مرتبط و همچنین کلمات کلیدی LSI شانس شما را برای بهینه کردن عنوان سایت و عنوان مطلب‌ها بالا می‌برد. در ضمن سعی کنید که از کلمه کلیدی در تگ H2 و H3 هم استفاده کنید.

بهینه کردن تگ توضیحات متا

optimize Meta

توضیحات متا یا متا دیسکریپشن از مهمترین بخش‌ها در سئو داخلی محسوب می‌شود که به درک خزنده موتورهای جستجو از محتوای صفحه کمک می‌کند. در ضمن این توضیحات در همان ابتدا به کاربر نشان داده می‌شود تا برمینای آن روی صفحه کلیک کند. برای نوشتن توضیحات متا حداقل یک بار از کلمه کلیدی استفاده کنید و بیش از دوبار هم کلمه کلیدی را نیاورید. در ضمن بخش‌های اصلی متن باید در این قسمت آورده شود که به نوعی خلاصه متن صفحه و ساختار آن باشد.

استفاده از محتوای جذاب و منحصر به فرد

اخیراً گوگل اعلام کرده که استفاده از محتوای تکراری و کپی شده در وب سایت می‌تواند منجر به پنالتی شدن و مجازات شدن سایت شود. بنابراین بخش دیگری از سئو داخلی سایت مربوط به نوشتن محتوای جذاب و یونیک است. بنابراین هم برای محتوای بخش وبلاگ و هم برای توضیح محصولات خود حتماً از محتوای خاص و غیر کپی استفاده کنید تا ارزش بالایی از طرف خزنده‌های موتورهای جستجو بگیرید.

به خاطر داشته باشید که گوگل اهمیت ویژه‌ای به جذاب بودن محتوا برای کاربر می‌دهد و سعی کنید که محتوای شما شامل تکرار بیش از حد کلمه کلیدی و خانواده‌های آن نباشد.

استفاده بهینه از لینک داخلی

لینک سازی داخلی

بخش مهم دیگر از سئو داخلی مربوط به لینک داخلی است. لینک داخلی یا اینترنال لینک از دو جهت برای سایت شما اهمیت دارد. در وهله اول این لینک‌ها به مانند پل ارتباطی بین مطالب مختلف شما هستند و کاربر در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر یا نیاز به محصول خاصی داشته باشد، با استفاده از این لینک می‌تواند بین صفحات مختلف شما جابجا شود. این به تجربه کاربری و طراحی ux سایت شما کمک می‌کند.

اما لینک داخلی به معنی انتقال اعتبار یک صفحه به صفحه دیگر است. بنابراین شما می‌توانید از این طریق اعتبار برخی از صفحات خود را بالا ببرید و اصطلاحاً در نتایج موتورهای جستجو به رتبه بهتری دسترسی پیدا کنید. فقط توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد از لینک داخلی نمره منفی دارد و بهتر است که به طور میانگین برای هر ۱۰۰۰ کلمه ۳ عدد لینک داخلی داشته باشید.

بهینه سازی آدرس اینترنتی یا آدرس url برای سئو داخلی

طبق گفته گوگل آدرس اینترنتی تأثیر مستقیمی روی امتیاز شما به عنوان سئو ندارد، اما می‌تواند به شکل‌های مختلف روی دسترسی خزنده‌ها به صفحات مختلف وب سایت شما و همچنین دسترسی کاربران به محتوا تاثیرگذار باشد. در وهله اول سعی کنید که در آدرس اینترنتی صفحات مختلف سایت خود حتماً از کلمه کلیدی در همان صفحه استفاده کنید. هرچه آدرس اینترنتی شما ساده‌تر باشد و نوشتن آن برای کاربر راحت‌تر باشد بهتر است.

در ضمن استفاده از اعداد و شماره‌ها و همچنین حروف غیر مرتبط در نوشتن آدرس اینترنتی به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. نکته مهم دیگر اینکه نوشتن فارسی یا انگلیسی آدرس url چندان مهم نیست و خزنده‌های گوگل بسیار هوشمندتر و پیشرفته‌تر از حد تصور ما هستند.

استفاده از نویگیشن و ناوبری برای اولویت بندی صفحات مختلف

به هر اندازه که شما در اولویت بندی صفحات سایت خود موفق عمل کنید، موتورهای جستجو و خزنده‌های آنها هم می‌توانند این اولویت‌بندی را تشخیص دهند. نکته جالب در مورد ناوبری صفحات این است که صفحه اصلی سایت همیشه اعتبار و اقتدار بالاتری دارد. از طرف دیگر خود شما هم مایلید که همیشه صفحه اصلی بالاترین اعتبار ممکن را داشته باشد. بنابراین بخشی از سئو داخلی وب سایت شما شامل استفاده از نویگیشن و ناوبری است.

جالب است بدانید که استفاده از ناوبری در سایت باعث می‌شود که صفحات به ترتیب و اولویت قرار گیرند و از همه صفحات اعتبار به دست بیاورند. این به شما کمک می‌کند که امتیاز بیشتری برای برخی از صفحات سایت خود به دست بیاورید.

اضافه کردن بردکرامب به وب سایت

اگر تا به حال به اضافه کردن بردکرامب به وبسایت خود توجه نکرده‌اید، توصیه می‌کنم که حتماً برای سئو داخلی سایت خود این کار را انجام دهید. اصطلاح بردکرامب (Breadcrumbs) به معنی خرده نان است که در یک داستان قدیمی از آن به عنوان علامت به هنگام بازگشت از جنگل از آن استفاده کرده‌اند. اما برد کرامپ در سایت و فروشگاه اینترنتی یک سلسله آدرس اینترنتی پشت سرهم است که به ترتیب صفحات را پشت سر هم قرار می‌دهد و کاربر برای بازگشت به صفحه مورد نظر خود می‌توانند از آن استفاده کنند.

اهمیت استفاده از این ابزار در سئو داخلی مربوط به اولویت بندی صفحات است. از آنجایی که کلمه کلیدی اصلی شما در صفحه اصلی بهینه سازی می‌شود، باز هم اعتبار و اقتدار بیشتری به صفحه اصلی خود انتقال می‌دهید و از این طریق امتیاز بیشتری به دست می‌آورید.

استفاده از ابزارهای ردیابی و کنترل کاربران

استفاده از یک ماشین حساب هیچ تأثیری در افزایش درآمد کسب و کار شما ندارد، اما حداقل به کمک آن می‌توانید شرایط درآمد و خرج خود را کنترل کنید و برای آن برنامه ریزی کنید. این وضعیت در مورد استفاده از ابزارهای ردیابی مانند گوگل آنالیتیکس و گوگل سرچ کنسول هم وجود دارد. استفاده از این ابزارها تاثیری در بهبود سئو داخلی سایت و به دست آوردن رتبه بهتر در نتایج موتورهای جستجو (SERPs) ندارد.

اما وقتی که شما این ابزارها را روی سایت خود نصب می‌کنید یا حتی از آنها برای کنترل وضعیت کاربران خود کمک می‌گیرید، این فرصت را دارید که عکس العمل کاربران نسبت به محتوا و ساختار سایت خود را کنترل کنید و برای بهبود آن برنامه‌ریزی کنید. این ابزارها برای سنجش هستند، اما در بهبود وضعیت نقش دارند.

بهینه کردن تصاویر استفاده شده در سایت

image optimization

یک تصویر می‌تواند به اندازه یک صفحه متن معنی برساند. در ضمن اضافه کردن جلوه‌های بصری به مقاله برای جذاب‌تر کردن آن ضروری است. اما اضافه کردن تصویر بدون رعایت نکات و اصول اولیه، نه تنها نتیجه مثبت ندارد، بلکه به شکل معکوس می‌تواند عملکرد سایت شما را به شدت تحت تأثیر قرار دهد. بهینه سازی تصاویر به طور مستقیم در سئو داخلی سایت تأثیر گذار است و نمی‌توان به این راحتی از آن چشم پوشی کرد.

برای بهینه سازی تصاویر باید چند نکته را رعایت کنید:

  • حتماً هنگام گذاشتن تصاویر از تگ آلت تصویر کمک بگیرید. این موضوع کمک می‌کند که سایت شما در نتایج جستجوی تصاویر گوگل دیده شود و خزنده‌های موتور جستجو هم برای تشخیص تصویر مشکلی نداشته باشد.
  • حتماً حجم تصاویر خود را پایین بیاورید. پایین بودن حجم تصاویر باعث می‌شود که برای لود هر کدام از صفحات نیاز به حجم اینترنت کمتری داشته باشید و در نتیجه سرعت لود سایتتان بالاتر می‌رود.
  • حتماً برای تصاویرتان توضیح بنویسید: توضیح دادن تصاویر هم برای خزنده‌های موتورهای جستجو مناسب است و هم کاربران راحت‌تر با محتوای شما ارتباط برقرار می‌کنند.

در ضمن برای رعایت طراحی ux و تجربه کاربری سعی کنید که حتماً از تصاویر مرتبط استفاده کنید تا کاربر از حضور در سایت شما لذت ببرد.

افزایش سرعت لود سایت یا سرعت بارگذاری سایت

هرچه سرعت بارگذاری سایت شما بالاتر باشد، کاربر راحت‌تر به صفحات مختلف شما دسترسی دارند و تمایل بیشتری به ماندن در آن نشان می‌دهد. این رفتار کاربر برای موتورهای جستجو بسیار ارزشمند است و نمره بالایی در سئو داخلی سایت خواهید گرفت. برای بالا بردن سرعت بارگذاری سایت خود در وهله اول سعی کنید که تا حد ممکن از پلاگین های غیر ضروری و افزونه‌های اضافی استفاده نکنید.

استفاده بیش از حد از کد PHP می‌تواند سرعت لود سایت شما را پایین بیاورد و کاربر از حضور در آن لذت نبرد. ضمن اینکه شما برای بالا بردن توان گرافیکی سایت خود احتمالاً از پلاگین اسلایدر یا حتی از دکمه‌های CTA یا همان Call to Action به وفور استفاده کرده‌اید که حجم صفحات سایت شما را به شدت بالا می‌برد. با ابزارهای مختلف سرعت بارگذاری صفحات سایت خود را بسنجید و مطمئن شوید که نسبت به استانداردهای لازم برای سئو داخلی کمتر نیست.

تجربه نشان داده که سرعت لود کمتر از 2.5 ثانیه بسیار کم است و احتمالاً کاربران شما را فراری می‌دهد.

 استفاده از انکر تکست مناسب برای لینک داخلی

دربندهای قبلی گفتیم که لینک داخلی برای سئو داخلی سایت ضروری است و تأثیر مستقیم دارد اما اینکه شما از چه چیزی برای لینک داخلی استفاده کنید بسیار مهم است و می‌تواند نتیجه کار شما را تحت تأثیر قرار دهد. در وهله اول استفاده از کلمه کلیدی اصلی به عنوان انکر تکست به هیچ وجه پیشنهاد نمی‌شود و تأثیر منفی دارد. استفاده از کلمات عمومی مانند «اینجا کلیک کنید» یا «دانلود» بسیار تکراری شده و جذابیتی برای موتورهای جستجو ندارد.

در وهله دوم باید به ارتباط مستقیم انکر تکست انتخابی با صفحه مقصد خود توجه کنید. مثلاً شما نمی‌توانید از یک کلمه غیر مرتبط با سئو داخلی برای ارتباط به صفحات مربوط به آن استفاده کنید. بنابراین اگرچه کلمات کلیدی مهم و اصلی را هدف قرار می‌دهید، سعی کنید که حتماً این ارتباط به طور کامل و مناسب حفظ شود تا موتورهای جستجو و خزنده‌های آن بتوانند این ارتباط را درک کنند و امتیاز بهتری به شما بدهند.

لینک خارجی به وب سایت‌های مرتبط و معتبر

همه ما می دانیم که لینک دادن به معنی انتقال اعتبار به صفحه مقصد است. حالا چه معنی دارد که ما از لینک خارجی استفاده کنیم؟ دلایل مختلفی برای استفاده از لینک خارجی وجود دارد که اصلی‌ترین آن، ایجاد ارتباط سایت با یک موضوع خاص است. به عنوان مثال اگر ما یک شرکت فروشنده دستگاه cnc باشیم، برای نشان دادن به خزنده موتورهای جستجو در زمینه فعالیت خود، به برخی از وب سایت شرکت‌های معتبر در این زمینه لینک می‌دهیم تا ارتباط خود را با این کسب و کار نشان دهیم.

استفاده از لینک خارجی برای کسانی که در حوزه‌های عمومی فعالیت می‌کنند بسیار مهم و تاثیرگذار است و می‌تواند به بهبود سئو داخلی آنها کمک کند. این افراد از این حربه برای کسب اعتبار بیشتر و نشان دادن ارتباطات خود استفاده می‌کنند و گوگل هم امتیاز بیشتری به آنها می‌دهد.

فراهم آوردن امکان انتشار مطالب در شبکه‌های اجتماعی

social link

هر چه شما در جذب کاربر بیشتر موفق عمل کنید می‌توانید ادعا کنید که در زمینه سئو داخلی در سطح بالاتری قرار دارید. استفاده از حربه بهینه سازی سایت، بدست آوردن رتبه بهتر در موتورهای جستجو و جذب کاربر از این طریق است. اما اگر مطالب شما برای شبکه‌های اجتماعی جذاب باشد و از این طریق کاربر بیشتری جذب کنید، به نظر شما گوگل هم اهمیت بیشتری به این موضوع نمی‌دهد؟!

بدون در نظر گرفتن زمینه فعالیت خود همیشه سعی کنید که دکمه‌های اشتراک گذاری و انتشار محتوا در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام، فیسبوک، و دیگر موارد مشابه را در نظر بگیرید تا در صورت جذاب بودن آن برای کاربر، محتوای شما را منتشر کند. از آنجایی که طیف وسیعی از افراد جامعه در شبکه‌های اجتماعی حضور دارند، احتمال جذب کاربر از این طریق بسیار زیاد است و این به شما کمک می‌کند.

به روز رسانی و بهبود محتوای موجود روی سایت

اگر توجه کرده باشید برخی از مطالب وبلاگ‌ها مربوط به چندین سال قبل است که هیچ گونه تغییری در آنها به وجود نیامده است. این یک روش بسیار اشتباه است و می‌تواند در فراری دادن کاربران نقش داشته باشد. خود گوگل هم اعلام کرده که در صورتی که توانایی انتشار محتوای جدید ندارید، حداقل برای به روز رسانی و بهبود محتوای موجود روی سایت خود برنامه ریزی کنید.

نیازی نیست که تغییرات صورت گرفته بسیار شدید و چشم گیر باشد، فقط کافی است که در قسمت ابتدا و انتهای برخی از مطالب خود تغییراتی به وجود بیاورید و آن‌ها را بر مبنای استراتژی سئو داخلی خود را بهینه سازی کنید.

در نظر گرفتن طراحی ریسپانسیو و واکنشگرا برای گوشی‌های هوشمند و تبلت ها

در حال حاضر استفاده از گوشی هوشمند و تبلت در بین کاربران بسیار بیشتر شده و اکثر آنها از این ابزارها برای جستجوی مطالب مختلف استفاده می‌کنند. به همین ترتیب گوگل و سایر موتورهای جستجو اهمیت زیادی به طراحی سایت برای نشان دادن محتوا در این ابزارها می‌دهند. وقتی که شما از یک طراحی ریسپانسیو برای وب سایت خود استفاده می‌کنید، به گوگل نشان می‌دهید که برای کاربران سایت خود اهمیت قائل هستید و با توجه به نیاز آنها سایت خود را تغییر می‌دهید.

برای بهبود سئو داخلی بر مبنای طراحی واکنش گرای سایت، در وهله اول نمایش متن و تصاویر را درنظر بگیرید و پس از آن استفاده از گزینه‌های مختلف در سایت را بررسی کنید.

صفحه 404 اختصاصی داشته باشید

error 404

خود سیستم گوگل و سیستم‌های مدیریت محتوا برای صفحه ۴۰۴ طراحی تکراری و عمومی در نظر گرفته‌اند تا کاربر در صورت مواجهه با یک لینک خراب، به صفحه اصلی هدایت شود. اما شما به عنوان وبمستر سعی کنید که برای صفحه ۴۰۴ خود طراحی اختصاصی و منحصر به فرد در نظر بگیرید تا کاربران را به سمت صفحات خاص هدایت کنید.

مثلاً اگر در اثر تغییر قالب متوجه شده‌اید که برخی از لینک‌های شما خراب هستند و این لینک‌ها کاربر دارند، به صفحه اصلی و همچنین صفحات برنامه ریزی شده خود لینک بدهید و از این طریق کاربران را به صفحات دیگر انتقال دهید. در حقیقت سئو داخلی شامل برنامه ریزی برای استفاده بهینه از کاربران است.

جمع بندی

در سئو داخلی باید کاری کنید که کاربر از حضور در سایت شما لذت ببرد و از طرف دیگر تغییرات سایت بر مبنای استانداردهای تعریف شده برای موتورهای جستجو باشد. هرچه خزنده موتورهای جستجو راحت‌تر بتواند به محتوای سایت و ساختار آن دسترسی داشته باشد، امتیاز بیشتری از آن دریافت خواهید کرد و در نتایج موتورهای جستجو در رتبه‌های بالاتر قرار می‌گیرید. خود گوگل هم اعلام می‌کند که اولویت را به کاربران بدهید و بعد از آن استانداردها را رعایت کنید.

 

منبع : سئو داخلی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر