چندی بیش اینستاگرام قابلیتی منتشر کرد که میتوان در استوری اینستاگرام یا دایرکت پرسشی را مطرج کرد و پاسخ آن را دریافت کرد. این قابلیت استیکر پرسش نام دارد که در ادامه آموزش کار با این قابلیت را به شما میدهیم . در ادامه مطلب همراه تکبین باشید.

 

چگونه در استوری اینستاگرام سوال بگذاریم؟ نحوه ی کار با استیکر پرسش.

 

گام اول

گام اول برای کار با استیکر پرسش در اینستاگرام این است که شما اینستاگرام خود را آپدیت نمایید. جهت بروزرسانی میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید.

 

گام دوم

حال بعد از اپدیت اینستاگرام به آخرین نسخه اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که یک عکس یا چیزی برای استفاده از استیکر پرسش در استوری اینستاگرامتان منتشر کنید. حال بر گزینه شکلک بالا و سمت راست در استوری کلیک نمایید و دنبال قابلیت به نام Questions باشید و بر روی آن کلیک نمایید.

استوری

 

گام سوم

در این گام برای شما یک پنجره جدید در بخش استوری اینستاگرام باز میشود حال باید پرسش خود را در این بخش بنویسید و در جال مناسب صفحه قرار دهید.

اینستاگرام

حال بعد از مطرح کردن پرسش خود میتوانید آن را منتشر نمایید و کاربر میتوانید با کلیک بر روی باکس Type something پاسخ شما را دهید و شما آن را دریافت نمایید.

 

مشاهده پاسخ های دریافت شده در استیکر پرسش اینستاگرام

جهت دیدن پاسخ های دریافت شده بر روی استوری اینستاگرامتان کلیک نمایید و بر روی گزینه سمت چپ پایین که نشان دهنده تعداد بازدید از اینستاگرامتان است کلیک نمایید تا صفحه ای برایتان باز شود این صفحه نشادن دهنده آمار استوری اینستاگرامتان است.

استیکر پرسش

در این بخش آیتم هایی را مشاهده میکنید که هر کدام را به مختصر توضیح میدهد.(صفحه کسب درآمد از اینستاگرام رو پیشنهاد میکنم ببینید)

 

RESPONSES: در اینجا تعداد پاسخ های دریافت شده و پاسخ های کاربران را میتوانید مشاهده نمایید.

VIEWERS: در اینجا تعداد بازدید کننده از استوری اینستاگرامتان قابل مشاهده است.

 

 

پیشنهاد و نظر شما چیست؟؟!

لطفا نظر و پیشنهاد خود را در باره این مقاله در پایین صفحه به اشتراک بگذارید؟؟

 

منبع : استوری سوالی