آمپلی فایر ولتی اهمی JTR PC-240

دستگاه مرکزی سیستم صوت JTR مدل PC-240 یک سیستم کامل صوتی شامل پیش تقویت کننده، میکسر و تقویت کننده قدرت می باشد. آمپلی فایر جی تی آر PC-240 دارای ورودی های مختلف جهت پخش انواع فایل های صوتی و خروجی مجزا برای هربخش می باشد. JTR PC-240 مناسب استفاده در انواع سیستم های صوتی پیجینگ و پخش موزیک پس زمینه و همچنین سیستم هوشمندسازی می باشد.

 

ورودی های میکسر JTR PC-240

جهت دسترسی بهتر و بیشتر در ورودی میکسر آمپلی فایر جی تی آر از ورودیهای مختلف برای پخش فایل های صوتی و یا اتصال دستگاه های جانبی پخش صوت استفاده شده است. از جمله این ورودی ها می توان به ورودی USB جهت اتصال فلش مموری، دارای رادیو دیجیتال، 2 ورودی میکروفن، 3 عدد ورودی مجزای AUX جهت اتصال به گوشی، کامپیوتر و لوازم صوتی اشاره کرد. ناگفته نماند هریک از ورودی های ذکر شده در میکسر JTR PC-240 دارای ولوم کنترل مجزا می باشد که صدای هریک را به صورت مستقل می توان تنظیم کرد.

 

خروجی آمپلی فایر PC-240

جهت راه اندازی بلندگو از خروجی ولتی و اهمی استفاده شده است که به صورت دلخواه می توان بلندگوی اهمی و یا ولتی را به خروجی آمپلیفایر PC-240 جی تی آر متصل کرد. خروجی اهمی آمپلیفایر 8 اهم و ولتی آن 100 ولت می باشد. جهت کنترل بیشتر و دسترسی بیشتر به خروجی بلندگوها از 4 عدد خروجی مجزا با ولوم کنترل استفاده شده است تا براحتی بتوان صدای بلندگوهای هریک از بخش ها را کنترل کرد.

 

وجود دو عدد گوشواره جانبی امکان نصب آمپلی فایر JTR PC-240 را داخل رک فراهم می کند و علاوه بر آن می توان دستگاه را به صورت پرتابل برروی میز قرار داد.

 

سایر امکانات پیش تقویت کننده و میکسر با تقویت کننده قدرت پیجینگ JTR مدل PC-240

از دیگر قابلیت های JTR PC-240 وجود مدار و کلید آژیر خطر در مواقع اضطراری می باشد و همچنین کلید پیش زنگ دینگ دانگ قبل از پیج نیز برروی پنل آن طراحی شده است. ولوم های زیر و بم و اکو و تکرار مناسب استفاده در انواع مراسمات زنده موسیقی و مذهبی است.

 

 

منبع : jtrpro