۷ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

نحوه ی کار با IGTV ؟ چگونه ویدیو یک ساعت در اینستاگرام منتشر کنیم؟

با سلام اگر مقالات سایت تکبین را دنبال کرده باشید هفته پیش مقاله ای در مورد انتشار ویدیو تا یک ساعت در اینستاگرام را منتشر کرده ایم حال اخیرا اینستاگرام آپدیتی منتشر کرده است که میتوانیم با استفاده از نسخه جدید اینستاگرام ویدیو هایی را بین ۱۵ ثانیه الی ۱ ساعت را در اینستاگرام منتشر کنیم. برای منتشر کردن ویدیو بلند باید IGTV اینستاگرام استفاده کرد , با آمدن انتشار ویدیو تا یک ساعت در اینستاگرام فضای تازه ای برای رونق کسب و کار ها در اینستاگرام به وجود می آید.

 

در این آموزش میخواهیم نحوه ی کار با IGTV را آموزش دهیم و بتوانید با استفاده IGTV  ویدیو هایی را تا یک ساعت منتشر نمایید. این ویدیو مانند استوری اینستاگرام هستند با این تفاوت که بازه زمانی آنها بین ۱۵ ثانیه الی ۱ ساعت است. اگر شما به غیر از اینکه بخواهید این ویدیو ها را تماشا کنید برای منتشر کردن ویدیو تا یک ساعت اولین قدمی که باید انجام بدهید این است که در IGTV  یک کانال ایجاد نمایید.

 

نحوه ی کار با IGTV ؟ چگونه ویدیو یک ساعت در اینستاگرام منتشر کنیم؟

۱-اولین قدمی که شما باید انجام دهید این است که اینستاگرام خود را به آخرین ورژن ابدیت نمایید و نرم افزار IGTV  را دانلود نمایید.

دانلود آخرین ورژن اینستاگرام

 

دانلود نرم افزار IGTV

 

۲- حال بعد از آبدیت و دانلود نرم افزار IGTV وارد اینستاگرام شوید و روی آیکون تلویزیون که کنار آیکون دایرکت است را لمس کنید.

اینستاگرام

پیشنهاد میشود

 

۳- بعد از وارد شدن به IGTV  بر روی آیکون چرخ دنده بزنید و گزینه Create Chanel را بزنید.

ویدیو یک ساعت

 

۴- حال گزینه Next را بزنید و در آخز گزینه Create Channel تا بتوانید کانال IGTV  خود را بسازید.

 

IGTV

 

۵- آیکون پروفایل خود را لمس کنید ، برای اضافه کردن ویدیوی جدید آیکون “+” را لمس کنید.

IGTV

 

در آخر بخش های مختلف را به شما معرفی می کنیم :

 

  • For You : ویدیوهایی که اینستاگرام برای شما آماده کرده و نشان می دهد.
  • Following : ویدیوهایی که توسط کسانی که دنبال کرده اید آپلود شده است در این قسمت است.
  • Popular : ویدیوهای معروف که از همه اکانت ها قابل مشاهده است.
  • Continue Watching : مشاهده ویدیوهایی که هنوز کامل آن ها را مشاهده نکردید.

محدودیت ها در بخش IGTV اینستاگرام

توجه داشته باشید که این بخش هم شامل محدودیت هایی هست که برای هر کاربر متفاوت است ، یکی یکی به آن ها می پردازیم :

 

۱-امکان پست کردن ویدیوهای ۶۰ دقیقه ای تنها برای اکانت های معروف و تائید شده می باشد. همانطور که اگر تعداد فالوورهای شما کمتر از ۱۰کا باشد نمی توانید در استوری خود “لینک” قرار دهید. متاسفانه یا خوشبختانه در حال حاضر چنین محدودیتی را Instagram در نظر گرفته است که در آینده ممکن است تغییر کند یا نکند!

 

۲- اگر شما یک پیج شخصی هستید و فالوورهای شما کم هستند ، شما تنها می توانید بین ۵ تا ۱۰ دقیقه ویدیو پست کنید! پس توجه داشته باشید که تمامی اکانت ها نمی توانند ویدیوهای ۱ ساعته را در پیج خود قرار دهند. دلیل این محدودیت ها هم بیشتر برای جلوگیری از اسپم و پست نشدن ویدیوهای اضافه است.

 

۳- سومین محدودیت که در مقاله معرفی IGTV گفته شد ، شما در حال حاضر تنها می توانید ویدیوهای “عمودی” را پست کنید. اگر علاقه دارید ویدیو های افقی را به اشتراک بگذارید بهترین ترفند استفاده از نرم افزار “Inshot” و چرخاندن ویدیو به سمت راست یا چپ است ، با اینکار کاربر برای مشاهده ویدیو می تواند گوشی خود را بچرخاند از دیدن ویدیوی افقی لذت ببرد!

 

 

۴- همانطور که محدودیت زمانی برای کاربران وجود دارد ، محدودیت حجمی هم در نظر گرفته شده است! اگر شما می توانید ویدیوهای ۱۰ دقیقه ای آپلود کنید محدودیت حجمی شما ۶۵۰ مگابایت و اگر ویدیوهای ۱ ساعته آپلود می کنید ، محدودیت حجمی شما تا ۵.۴ گیگابایت است.

 

نظر و پیشنهادات شما ؟!

 

نظر شما در رابطه ویژگی جدید اینستاگرام چیست؟ شما از آن چگونه استفاده خواهید کرد!؟ بعد از این آموزش کانال خود را خواهید ساخت؟ با ما در میان بگذارید.

 

منبع : چگونه igtv بگذاریم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر

افزایش ممبر کانال تلگرام

با سلام در این مقاله میخوام میخوام متد های جدید افزایش ممبر کانال تلگرام را بیان کنم , امروزه تلگرام یک ابزار نتنها سرگرمی بلکه یک ابزار جهت تجارت استفاده میشود در تلگرام مهم ترین اصل برای تجارت ممبر است. مهم ترین هدف یک ادمین کانال افزایش ممبر کانالش است حالا با هر روشی که شده. در این مقاله بنده قصد دارم روش های جدید افزایش ممبر کانال رو بهتون معرفی کنم فقط روش هام تبادل لینک , تبلیغ در کانال های دیگه و ارسال پست به دیگر گروه ها نیست (خخ) جدید ترین متد های روز هست . در ادامه مطلب همراه تکبین باشید.

 

مقدمه‌ای در رابطه با افزایش ممبر تلگرام


ممبر کانال

امروز تلگرام فقط جنبه سرگرمی ندارد ، بلکه به ابزاری برای کسب درآمد و بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است. افراد بسیاری در تلگرام کانال یا گروه هایی تشکیل می‌دهند و با افزایش اعضا یا ممبر های آن به درآمد زایی می‌رسند. پس تلگرام نتنها بر منبعی برای کسب درآمد به منبعی برای معرفی خدمات، سرویس‌ ها و محصولات تبلیغ دهندگان هم تبدیل شده است.

اما مهم ترین مشکلی  که باید شما به عنوان ادمین یک کانال یا گروه تلگرام (به ویژه کانال) به دنبال آن باشید، مربوط به افزایش ممبر یا عضو های آن می‌شود. هرچه ممبر های کانال یا گروه شما بیشتر باشد، شانس شما برای جذب تبلیغات و درآمد زایی هم زیاد می‌شود. همچنین با افزایش ممبر هزینه انتشار آگهی هم در کانال افزایش پیدا می‌کند. پس افزایش ممبر تلگرام از هر نظر برایتان یک برد خواهد بود.

اما چگونه می‌توانیم اعضا یا ممبر های کانال و گروه تلگرام خود را افزایش دهیم؟ در این مقاله قصد داریم به روش های تضمینی به منظور افزایش ممبر تلگرام اشاره کنیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن گذاشتن کامنت زیر پست از ما یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

 

افزایش ممبر کانال تلگرام با روش های جدید و اصولی


افزایش کیفیت محتوای کانال

مهم ترین و اساسی ترین کار جهت افزایش ممبر کانال تلگرام تولید محتوای تازه نو و جذاب برای کاربر است ادمین یک کانال باید توان این رو داشته باشد تا بتونه یک محتوایی ایجاد کنه از از دید ی کاربر اون محتوا تازه و جذاب باشه و کاربر که این محتوا را میبینه بخواد اینو به بقیه دوستاش یا خانواده در گروه های خانوادگی و یا شخصی به اشتراک بگذاره. اگر ادمین کانال بتونه اینجور محتوایی را ایجاد کند یعنی اینکه شما نیمی از راهی رو رفتید و برگ برنده ای بزرگی را در دست دارید.

افزایش ممبر

 

اگر یک کاربر تلگرام ببیند یک کانال تلگرام محتوای جالب و تازه ای دارد نتنها رغبت ایجاد میکند که این پست رو در گروه هایی که دارد به اشتراک بگذارد بلکه افراد را تشویق به این می کند در کانال شما عضو شود.

یک سوال که پیش میاد اینه که در گروه های امروزی ضد لینک هست و یاعث میشه پست ما پاک شه؟ باید توجه به این کرد هر کاربر یک یا دو گروه حداقل دارد که خانوادگی یا مربوط به دوستان مدرسه یا دانشگاه یا محل کار است و این گروه ها برای شما گروه های طلایی هستند چون کاربرانی که در این گروه هستند پست ها رو همینجوری نگاه نمیکنند با توجه بیشتری به پست هایی که اشتراک گذاشته شده است دارند و این باعث میشه کاربری که در این گروه این پست رو میبینه و احتمال داره از پست شما خوشش بیاد و پست را اشتراک بزاره تو یک گروه دیگه یا خودش هم عضو کانال شما شه (به شرطی که شخصی که پست رو اشتراک گذاشته پست رو فوروارد کرده باشد یا امضا کانال شما آخر پست باشه).

 

استفاده از پروکسی اسپانسر

اگر در حوزه تولید محتوای کانال بتوانید ۱ باشید یقینا میتوانید از طریق روش پروکسی تلگرام ممبر های کانالتون رو مثل موشک افزایش بدید. بعد از فیلترینگ تلگرام این پیام رسان اومد یک پروتکل جدید به نام MTProto معرفی کرد که کاربران بتوانند از این روش فیلتریگ را دور بزنند و از تلگرام استفاده کنند.(جهت آشنایی با پروتکل MTProto میتونید این مقاله رو بخوانید)

اگر شما از پروکسی جهت رفتن به تلگرام استفاده میکنید دیدید که وقتی از پروکسی استفاده میکنید یک کانال به صورت پین شده در بالا پیام هایتان نشان داده میشود در واقع این اسپانسر این پروکسی است و این پروکسی را ایجاد کرده است.

تلگرام

اگر از نظر محتوا کانال تلگرامتون اطمینان کامل دارید یقینا از این روش استفاده کنید اگر شما یک پروکسی داشته باشید که ۱۰۰ هزار کاربر داشته باشه تا ۴۰ نفر میتونید ممبر جذب کنید و هر پستتان حدود ۵۰ هزار ویو میخوره (حد اقل).

یکی دیگه از سوالاتی که پیش میاد اینه که پروکسی ها را کجا به اشتراک بگذارید ؟ باید بگم خیلی کانال ها هستن به نام MTProto که به صورت رایگان یا پولی پروکسی شما را به اشتراک میگذارند.

اگر میخواهید از طریق پروکسی ممبر کانالتون رو افزایش بدید میتونید آموزش ساخت پروکسی تلگرام رو از ما تهیه کنید.

آموزش ساخت پروکسی تلگرام

 

استفاده از ربات های زیر مجموعه گیری

یکی از روش های ممبر گیری جدیدی که ادمین های حرفه ای استفاده میکنند افزایش ممبر کانال شان با استفاده از ربات های زیر مجموعه گیری است حالا پرسش پیش میاد این ربات ها چیه؟ این ربات ها مانند ربات دوست یابی های تلگرام هستند که جهت استفاده از اون باید عضو کانال تلگرام شما شوند و برای استفاده از امکانات ویژه ربات باید چند نفر رو از طریق لینک مخصوصشان اضافه کنند به ربات و از این طریق ممبر های کانال شما افزایش پیدا میکنه.

جهت استفاده از این روش باید شما سورس کد ربات تلگرام مورد نظر را داشته باشید و یک هاست خوب جهت بارگذاری سورس مورد نظر و ست وب هوک کردن ربات تلگرام تون که یک پروسه پیچیده داره که با یک سرچ ساده در اینترنت میتونید یاد بگیریدش .

افزایش ممبر کانال

این روش کمی درد سر داره ولی به درد سرش هم می ارزه چون اگر هاستتون قوی باشه و رباتتون مثلا ربات دوست یابی باشه و خوب تبلیغش کنید حد اقل ۱۰ هزار ممبر دریافت کنید به راحتی به شرطی که کمی هزینه کنید جهت تبلیغ ربات.

 

ارسال لینک کانال در دایرکتوری های کانال های تلگرام

برخی وبسایت هایی هستند که به عنوان دایرکتوری کانال های تلگرامی می توان از آن ها برای افزایش ممبر کانال تلگرام استفاده کرد. این سایت ها با دسته بندی موضوعی که دارند کانال های تلگرامی را در موضوعات مختلف در سایت خود درج می کنند. یک سری از آنها هم ممکن است در قبال پرداخت هزینه  آدرس کانال شما را ثبت کنند که البته معمولا مبالغ کمی برای این کار دریافت می کنند. مثلا ۵ هزار تومن و برای همیشه!

اگر شما بتوانید حد اقل در ۴۰ سایت لینک کانال تلگرامتون رو ثبت کنید حتما میتونید روزی حد اقل ۱۰۰ تا ممبر جذب کنید که در یک ماه میشود ۳ کا ممبر تلگرام .

این سایت ها را با کمی جست و جو می توان از طریق گوگل پیدا کرد که آدرس بعضی از آن ها به شرح زیر است :

http://mychannels.ir

http://tkanal.ir

http://www.bia2kanal.com

http://channelz.ir

http://telegram-channels-list.ir

 

چگونه ممبر کانال تلگرام خود را حفظ کنیم؟


ممبر

مواردی را که تا اینجا عنوان کردم برای افزایش ممبر کانال تلگرام بود. اما مهم تر از افزایش ممبر کانال این است که به فکر حفظ آن ها باشیم. در بسیاری از مواقع حفظ اعضای کانال خیلی سختتر و پر زحمت تر از افزایش آن ها است. نکاتی که در ادامه عنوان می کنم به شما کمک می کند تا بیشتر اعضای کانال خود را حفظ کنید.

محتوا با کیفیت فراموش نشود

همانطور که در اول گفتند محتوا با ارزش فراموش نشود اگر شما فقط در موقع جذب ممبر محتوا خوب ایجاد کنید و بعد از آن محتوا تان کپی شده و بی کیفیت باشه حتما بدانید که ممبر های کانالتون ریزش پیدا میکنه مهم نیست که در روز چقدر پست می گذارید مهم اینه که پستتان از نظر کاربران کانالتون چقدر جذاب و نو باشه و ارزش اینه داشته باشه یک کاربر بتونه اونو به گروه های دیگه ارسال کنه.

 

نظم در ارسال پست داشته باشید.

همیشه یک الگو خاص جهت ارسال پست داشته باشید یعنی اینکه کاربر شما بداند ساعت ۱ ظهر ۵ بعد از ظهر و ۸ شب و ۱ نیم شب ۲ تا پست ارسال میکنید و این باعث میشه کاربرتان بداند ی به کانال شما سر بزند و پست های کانالتون رو به اشتراک بگذارد و شما بین اینا ساعات به تولید محتوا و افزایش ممبر کانال تلگرامتون بپردارید.

 

با مخاطبان کانال خود در تعامل باشید

با ممبر کانال خود در ارتباط باشید. از سلایق آنها با خبر شوید. مثلا با راه اندازی یک نظر سنجی از آن ها بپرسید به موضوعاتی بیشتر علاقه دارند. این کار باعث می شود تا حضورشان در کانال شما طولانی تر شود. اگر حوزه کاریتان اجازه داد از آن ها بخواهید نوشته ها یا عکس های خود را برای شما ارسال کنند تا در کانالتان منتشر کنید.

 

کانالتان را تبلیغاتی نکنید!

در ارسال پست های تبلیغاتی زیاده روی نکنید. چون این کار باعث کاهش زیاد اعضای کانال شما می شود. افرادی که در کانال شما حضور دارند به خاطر محتوای مفیدی است که شما برایشان به اشتراک می گذارید. آن ها دوست ندارند کانال شما به پاتوقی برای تبلیغات تبدیل شود. اگر قصد تبادل با دیگر کانال ها یا گذاشتن تبلیغات در کانالتان را دارید بازه زمانی مشخصی را به این کار اختصاص دهید.

 

جمع بندی و نتیجه گیری

بنده به عنوان کسی که حدود ۴ سال تو دیجیتال مارکتینگ و فعالیت در تلگرام و اینستاگرام داشتم به شما میگم به هیچ عنوان به هیچ عنوان دو بار تکرار کردم از ممبر فیک استفاده نکنید و جهت افزایش ممبر کانالتون تمام این متد ها را به کار ببرید که بتوانید از چندین جهت ممبر های کانالتون رو افزایش بدید.

 

نظر شما چیست؟

نظر و پیشنهاد شما چیست؟ آیا این روش برای شما موثر و مفید بوده است؟ لطفا نظرتان را در پایین صفحه با ما در میان بگذارید.

 

منبع : افزایش ممبر کانال تلگرام

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر

ایمیل مارکتینگ چیست

 

ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) یکی از تکنیک های قدیمی بازاریابی است که با عمر نسبتا زیاد نسبت به سایر روش های بازاریابی دیجیتال، هنوز هم محبوبیت زیادی بین مردم و صاحبان کسب و کار دارد. به کمک ایمیل مارکتینگ کارهای مختلفی انجام می شود. مثلا یک شرکت برای معرفی محصولات و خدمات خود از این روش استفاده می کند یا یک شرکت دیگر برای ارتباط با مشتریان بالقوه یا نگهداری مشتریان فعلی خود سراغ ایمیل مارکتینگ می رود. همینطور ایمیل بستر مناسبی برای ارائه کدهای تخفیف است و بسیاری از کدهای تخفیف از طریق ایمیل ارسال می شوند. در واقع ایمیل مارکتینگ به تمام روش های ارتباطی با مشتری به کمک ایمیل گفته می شود.

تا چند وقت قبل که ایمیل به اندازه امروز محبوب نبود و هر کسی یک ایمیل شخصی برای خودش نداشت، کسب و کارها مجبور بودند سراغ روش هایی مثل پست، تلفن و غیره بروند. اما این روش ها به جز گران بودن مشکلات دیگری هم داشتند. ایمیل مارکتینگ یکی از ارزان ترین و به صرفه ترین روش های بازاریابی به حساب می آید. در واقع شما در بسیاری از مواقع به صورت کاملا رایگان یا با پرداخت هزینه اندک می توانید کمپین خود را پیاده سازی کنید.

بعضی از افراد فکر می کنند دیگر عمر ایمیل مارکتینگ به سر رسیده و به درد همان دهه 90 میلادی می خورد که به شدت بازار ایمیل شخصی داغ بود. اما این طرز فکر کاملا اشتباه است. ایمیل مارکتینگ طی این سال ها در حال رشد و تکامل بوده و به نظر بسیاری از بازاریابان دیجیتال حتی محبوبیت آن بیشتر از قبل هم شده است.

 

منبع : سون لرن

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر

چرا کسب درآمد از اینستاگرام خیلی راحت است؟

شاید بارها و بارها شنیده باشید که کسب درآمد از اینستاگرام بسیار راحت است و به راحتی می‌توان به شکل‌های مختلف در این شبکه اجتماعی تبلیغ کرد. اما وقتی خودتان وارد کار می‌شوید متوجه می‌شوید که به این راحتی هم نیست و لازم است که برخی تکنیک‌های خاص را یاد بگیرید. اما با این وجود دراز کشیدن در یک اتاق و بازی کردن با اینستاگرام هیچ وقت به معنی پول درآوردن نیست، بلکه شما بیشتر وقت خود را در اینستاگرام تلف می‌کنید.

اما ناامید نشوید! در این مطلب ما برخی آمار جالب در مورد اینستاگرام برای شما آورده‌ایم که هم کسب درآمد از اینستاگرام را راحت‌تر نشان می‌دهد و هم می‌توانید از آن به عنوان یک الگو استفاده کنید.

کسب درآمد از اینستاگرام به چه صورت است؟

قبل از هر چیزی، احتمالاً این سؤال در ذهن شما شکل گرفته که به چه روش‌هایی از اینستاگرام پول در بیاوریم. یک بار دیگر اینستاگرام را باز کنید و ببینید که چه قابلیت‌هایی دارد. احتمالاً به عنوان یک کاربر ساده صرفاً برای انتشار عکس یا انتشار ویدیوهای کوتاه از آن استفاده کرده‌اید. اما در همین شبکه اجتماعی ساده، قابلیت‌های وجود دارد که بسیار چشمگیر و جالب توجه هستند.

مثلاً برخی از راههای کسب درآمد از اینستاگرام شامل موارد زیر می‌شوند:

  • به عنوان فریلنسر مدیریت صفحه یک شرکت را بر عهده بگیرید و بابت آن پول بگیرید
  • به عنوان اینفلوئنسر وظیفه تبلیغ کالاهای برندهای مختلف را بر عهده بگیرید و پول در بیاورید
  • به عنوان بازاریابی در اینستاگرام یا مارکتر برای برندهای مختلف تبلیغات کنید و از آنها پول بگیرید
  • وظیفه تنظیم و آماده سازی پست برای صفحات مختلف را بر عهده بگیرید و از آن کسب درآمد کنید
  • وظیفه ریکاوری صفحات هک شده را بر عهده بگیرید و بابت آن پول بگیرید.

این فقط چند مورد ساده بوده که حتی یک دانش‌آموز دبیرستانی هم می‌تواند از این طریق درآمد درست حسابی داشته باشد. اما در اینستاگرام کسانی هستند که به صورت روزانه درآمدهای هنگفت و میلیونی دارند که شاید برجسته‌ترین آن‌ها کریستیانو رونالدو و سلنا گومز باشند. اما در ادامه به شما خواهیم گفت که کسب درآمد از اینستاگرام برای یک فرد عادی به چه صورت است.

چه کسانی از اینستاگرام استفاده می‌کنند؟

شاید بد نباشد که بدانیم چه کسانی در سطح دنیا از اینستاگرام استفاده می‌کنند. این اطلاعات در برنامه ریزی و استراتژی بازاریابی اینستاگرام بسیار مهم است. مثلاً در فوریه سال ۲۰۱۹ مشخص شده که بیش از یک میلیارد کاربر فعال در اینستاگرام وجود دارد که ۵۰۰ میلیون نفر از آنها به طور دائم صفحات و استوری های خود را آپدیت می‌کنند. جالب است بدانید که در طول روز بیش از ۲ میلیون نفر بازاریاب در اینستاگرام مشغول به کار هستند و ۲۵ میلیون صفحه مخصوص کسب و کار وجود دارد.

بیشترین درصد افراد فعال در اینستاگرام بین سن ۱۸ تا ۳۴ سال هستند که ۶۴ درصد کاربران را به خود اختصاص می‌دهند. افراد بین ۳۵ تا ۵۴ سال با ۲۵ درصد و افراد بین ۱۳ تا ۱۷ سال با ۶ درصد و همچنین افراد بالاتر از ۶۵ سال با ۵ درصد در رتبه‌های بعدی هستند. این آمارها نشان می‌دهد که حتی افرادی که متعلق به نسل جدید نیستند، باز هم به استفاده از اینستاگرام علاقه دارند.

میزان محبوبیت اینستاگرام برای کاربران شهری ۴۲ درصد و برای کاربران شهرهای کوچک ۳۴% است. ضمن اینکه در یک کشور نزدیک به ۲۴ درصد افراد از اینستاگرام استفاده می‌کنند. حالا جالب است بدانید که ۳۹ درصد از زنان آمریکایی و ۳۰ درصد از مردان در اینستاگرام فعال هستند.

این آمارها به خوبی نشان می‌دهد که کسب درآمد از اینستاگرام چندان سخت نیست و شما به عنوان یک کاربر اینستاگرام با طیف وسیعی از افراد جامعه مواجه هستید که هم از لحاظ تنوع جنسیتی، هم از لحاظ تنوع سن و هم از لحاظ تنوع فرهنگی بسیار غنی هستند.

گزینه‌های تبلیغات در اینستاگرام

اگر از چند پیشنهاد فوق که در بند اول در مورد کسب درآمد از اینستاگرام گفتیم، چشم‌پوشی کنیم، تبلیغات و بازاریابی در اینستاگرام بهترین راه پول درآوردن است. در حقیقت پول درآوردن با این اپلیکیشن نیاز به آشنایی با توانایی‌ها و قابلیت‌های مشخص و پنهان آن دارد. به عنوان یک کاربر می‌توانید از راه‌های زیر به پول در بیاورید:

  •  تصاویر تبلیغاتی: اپلیکیشن اینستاگرام به صورت استاندارد برای به اشتراک گذاری تصاویر طراحی شده و این اصلی‌ترین قابلیت آن است.
  • ویدیو تبلیغاتی: اگرچه در اینستاگرام محدودیت از لحاظ حجم و طول فیلم و کلیپ وجود دارد، اما باز هم می‌توان برنامه بازاریابی را بر مبنای استفاده از این ویدیوها پیاده کرد.
  • آلبوم‌های تبلیغاتی: این سرویس هم مانند استفاده از تصاویر تبلیغاتی است، با این تفاوت که شما چند عکس را به صورت یک آلبوم در یک پست منتشر می‌کنید.
  • استوری تبلیغاتی: این یکی از قابلیت‌های جذاب اینستاگرام است و شما با تصاویر و کلیپ‌های کوتاه با مخاطبین خود در ارتباط هستید و بعد از گذشت ۲۴ ساعت حذف می‌شوند.
  • مجموعه‌های تبلیغاتی: در این سیستم شما امکان درج کاتالوگ یا هر ابزار دیگری در صفحه خود دارید و یا می‌توانید از بیو صفحه اینستاگرام خود برای بازاریابی استفاده کنید

چرا باید روی تبلیغات در اینستاگرام سرمایه گذاری کنیم؟

اینستاگرام

به نظر شما چرا تبلیغات بهترین راه کسب درآمد از اینستاگرام است؟ چرا بسیاری از شرکت‌ها حاضر به پرداخت هزینه هنگفت برای تبلیغات و بازاریابی اینستاگرام هستند و حتی فریلنسر برای مدیریت شبکه خود انتخاب می‌کنند؟ فقط کافی است به آمارهای زیر توجه کنید:

  • در سال ۲۰۱۹ در حدود ۶۰ درصد از مردم گفته‌اند که محصولات جدید مورد نیاز خود را در اینستاگرام پیدا کرده‌اند
  • ۲۰ درصد از کاربران در طول روز از پروفایل کسب و کارهای مختلف دیدن می‌کنند
  • ۳۳ درصد از استوری های محبوب اینستاگرام با سایر افراد به اشتراک گذاشته می‌شوند
  • بیش از ۲۵ میلیون پروفایل اختصاصی برای مشاغل مختلف در اینستاگرام وجود دارد
  • بیش از دو میلیون نفر بازاریاب از اینستاگرام برای انتشار تبلیغات خود استفاده می‌کنند
  • نزدیک به ۸۰ درصد تماشای ویدیو در اینستاگرام نسبت به سال قبل افزایش یافته است.
  • از هر ۳ استوری منتشر شده پر بازدید، یک مورد مربوط به صفحات تجاری و کسب و کارهاست

دلایل برتری اینستاگرام در پول درآوردن

بدون تعارف باید بپذیریم که کسب درآمد از اینستاگرام به هیچ وجه پیچیده نیست و شما باید یک موضوع خاص را پیدا کنید و روی آن متمرکز شوید. البته در اینجا روش‌های پول درآوردن از اینستاگرام مد نظر ما نیست و در مطالب بعدی بیشتر به آن خواهیم پرداخت. اما دلایل برتری اینستاگرام نسبت به سایر پلتفرم‌ها در سه مورد زیر خلاصه می‌شود:

تنوع در ابزارهای ارتباطی

ابزارهای ارتباطی در اینستاگرام نسبت به سایر شبکه‌های اجتماعی بسیار بیشتر است. این ابزار امکان چت مستقیم یا دایرکت کاربران مختلف را فراهم می‌کند و در کنار آن امکان استفاده از تصاویر، ویدیو، لایو و استوری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. بنابراین شما می‌توانید برای هر کدام از مخاطبین خود از یک حربه استفاده کنید.

جذابیت بصری نسبت به نوشتاری

از قدیم گفته‌اند که یک تصویر می‌تواند به اندازه یک صفحه متن مفهوم داشته باشد. شما با طراحی یک اینفوگرافیک معمولی می‌توانید اطلاعاتی در اختیار کاربران قرار دهید که در یک یا دو صفحه وبلاگ هم گنجانده نمی‌شوند. این نشان می‌دهد که کسب درآمد از اینستاگرام نیازی به رفتن به سراغ متون پیچیده و سخت نیست.

فضای کاربری آسان

همانطور که ۵ درصد افراد مسن از اینستاگرام استفاده می‌کنند، ۶ درصد افراد جوان و نوجوان هم از آن کمک می‌گیرند. پس طبیعی است که فضای کاربری آن بسیار راحت و دلنشین بوده و هر کسی می‌تواند به اندازه توانایی خود از آن استفاده کند.

کسب درآمد از اینستاگرام راحت است، فقط باید توانایی خاص یا استعداد متفاوتی داشته باشید که بتوانید به کمک آن فالوور جذب کنید و به بازاریابی و تبلیغات بپردازید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر

کسب درآمد از همکاری در فروش در تلگرام

 

همکاری در فروش تلگرام

کسب درآمد از همکاری در فروش یک روش پول سار و عالی هست که خودم اولین باز ار این روش استفاده کردم و هنوزم استفاده میکنم و یک منبع درآمد خوب برای من است. حالا بریم سراغ اینکه همکاری در فرویش چیست؟ مفهوم دقیق همکاری در فروش را می‌توان در سایت‌های مختلف و بزرگ چون سایت‌هایی آمازون و یا دیجی کالا و … با فروش محصولات مختلف دانست. این سایت‌ها با فروش محصولات شرکت‌ها و افراد دیگر کمیسیونی را که برای دسته بندی‌های مختلف مشخص کرده‌اند دریافت می‌کنند. این مورد یعنی همکاری در فروش را می‌توان یکی از بهترین موارد و انتخاب‌ها برای داشتن شغل تلگرامی دانست. شما می‌توانید برای کسب درآمد از تلگرام با باز کردن کانالی در آن به فروش محصولات و خدمات مختلف بپردازید و از افراد برای همکاری به صورت درصدی و یا ریالی کمیسیونی را دریافت کنید.

در تلگرام شما راه های ساده‌تری نیز برای کسب درآمد را نیز دارید. به عنوان مثال، می‌توانید از قابلیت‌های مختلفی که تلگرام در خود جای داده است استفاده نمایید، به صورتی که شما با ثبت نام ، لینکی مخصوص از محصول را با توجه به مرتبط بودن موضوع کانال دریافت کرده و در کانال خود و یا سایر گروه‌ها قرار می‌دهید. این لینک به صورت درست و بدون مشکل کار کرده و مخصوص شما می‌باشد تا هر فروشی که از طریق لینکی که شما پخش کرده‌اید انجام شود مبلغی به شما تعلق گیرد.

معروف ترین سایت های همکاری در فروش میتوان به دیجی کالا, دایان شاپ,می مارکت و…… اشاره کرد.

شما میتوانید یک کانال فروشگاهی ایجاد کیند و با اشتراک گذاری عکس و لینک های همکاری در فروشتان محصولات رو به کاربران کانالتون معرفی کنید. و با افزایش ممبر کانال تلگرام تان میتوانید فروش تان را بالا ببرید.

 

منبع : کسب درآمد از تلگرام

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر

تحقیق کلمات کلیدی چیست؟

تحقیق کلمات کلیدی چیست؟

همانطور که می دانید مخاطبین هر حوزه کاری کلمات و عباراتی را در گوگل برای رسیدن به هدف اصلی خود جست و جو می کنند که این عبارات و کلمات دقیقا مورد استفاده سئو کارها قرار می گیرد.

برای هر سئوکار یا استراتژیست محتوا دانستن کلمات کلیدی سایت مورد نظری که روی آن کار می کند بسیار مهم است و تحقیق کلمات کلیدی دقیقا جست و جو برای پیدا کردن این کلمات کلیدی ارزشمند و کاربردی است.

این روش ابزارها و متدهای زیادی دارد که در ادامه به آن ها می پردازم اما قبل از هر چیز باید بدانید اگر در تحقیق و انتخاب کلمات کلیدی اشتباه کنید ممکن است موارد زیر برای شما اتفاق بیافتد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر

صفحه 404 اختصاصی داشته باشید

خود سیستم گوگل و سیستم‌های مدیریت محتوا برای صفحه ۴۰۴ طراحی تکراری و عمومی در نظر گرفته‌اند تا کاربر در صورت مواجهه با یک لینک خراب، به صفحه اصلی هدایت شود. اما شما به عنوان وبمستر سعی کنید که برای صفحه ۴۰۴ خود طراحی اختصاصی و منحصر به فرد در نظر بگیرید تا کاربران را به سمت صفحات خاص هدایت کنید.

مثلاً اگر در اثر تغییر قالب متوجه شده‌اید که برخی از لینک‌های شما خراب هستند و این لینک‌ها کاربر دارند، به صفحه اصلی و همچنین صفحات برنامه ریزی شده خود لینک بدهید و از این طریق کاربران را به صفحات دیگر انتقال دهید. در حقیقت سئو داخلی شامل برنامه ریزی برای استفاده بهینه از کاربران است.

 

منبع : سئو داخلی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر