چاپ سویشرت هودی

چاپ سویشرت هودی ملانژ همواره یکی از محصولاتی است که در مجموعه چاپ گیم استیشن نسبت به سایر سویشرت ها طرفداران بسیاری دارد. جالب است که بدانید این امر تنها ۲ دلیل ساده دارد. اول اینکه در چاپ سویشرت توسی برخلاف سایر سویشرت ها طرح دلخواه شما مستقیما به داخل بافت لباس نفوذ کرده و اصطلاحا چاپ به خورد پارچه میرود و رنگ ها کاملا طبیعی و زنده به نظر میرسند و دیگر چاپ با دست قابل لمس نیست. دلیل بعدی قیمت پایین تر پارچه ملانژ است که باعث مقرون به صرفه بودن هودی طوسی میشود.

از قیمت و نوع چاپ روی سویشرت هودی توسی که بگذریم باید اشاره کنیم که مانند سایر هودی ها لایه داخلی این سویشرت دارای کرک می باشد که مانند عایق محافظ خوبی در برابر سرما است.کلاه در این هودی ها از جنس خود سویشرت بوده و دو جیب در جلو سویشرت قرار گرفته. همچنین پایین سویشرت و در سر آستین ها کش به کار رفته است که برای ورود و جلوگیری از سرما کارایی بسیار مناسبی دارد.

فرایند چاپ روی سویشرت هودی توسی همیشه به صورت سابلیمیشن ( چاپ مستقیم با حرارت ) بوده و این امر به دلیل درصد کمی از پلی استری است که در بافت این پارچه قرار دارد. لازم به ذکر است که طرح دلخواه شما تا سایز A3 قابل چاپ می باشد.

چاپ سویشرت هودی مشکی در مجموعه چاپ گیم استیشن یکی دیگر از محصولات جدید و با کیفیت ما می باشد. با توجه به اینکه پارچه این سویشرت ها دُرس درجه یک تمام نخ می باشد، امکان چاپ مستقیم روی آن ها وجود ندارد. به همین دلیل روی تیشرت و سویشرت های سفید و مشکی رنگ چاپ طرح دلخواه شما عزیزان به روش چاپ کاتری ( مناسب طرح های تک رنگ ) و چاپ مدیا ( مناسب تصاویر تمام رنگی ) صورت میگیرد.

دقیقا همانند سویشرت ملانژ در داخل سویشرت هودی مشکی یک لایه کُرک نرم و گرم قرار دارد که در فصل سرما کارایی خود را نشان میدهد. همچنین در جلو سویشرت دو جیب و در پشت آن کلاه و بند کلاه قرار گرفته است که باعث زیبایی و چشم گیر شدن سویشرت شما میشود.

شاید تصور کنید که جنس پارچه به کار رفته در سویشرت هودی مشکی ضخیم نباشد، اما باید به شما بگویم که خیالتان از بابت ضخیم بودن این سویشرت کاملا راحت باشد ، زیرا پارچه هودی های مشکی از دورس ۳ نخ ضخیم داخل کُرک دار می باشد. همین پارچه ضخیم باعث شده که این محصول نسبت به هودی ملانژ قیمت بالاتری داشته و البته ماندگاری بیشتری نیز به همراه دارد.

ابعاد قابل چاپ روی هودی مشکی در مجموعه چاپ گیم استیشن تا سایز A3 پشت و روی هودی امکان پذیر است که به صورت آنلاین میتوانید از بخش سفارش آنلاین سویشرت هودی نسبت به انتخاب نوع هودی و طرح دلخواه خود با قیمت های بسیار مناسب اقدام نمایید.

منبع : گیم استشین

۰۲/۱۱/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
بالا بر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی