پشتیبانی 24 ساعته از مهمترین ویژگی های هاست خوب محسوب می شود. خدمات پشتیبانی به طور کلی سبب می شود که همه چیز کاملاً با تعهد بالا صورت بگیرد. از سوی دیگر در نظر داشته باشید که برای رفع برخی از مشکلات می بایست از پشتیبانی هاستینگ کمک بگیرید. از یاد نبرید که سیستم پشتیبانی و نحوه پشتیبانی و ساعت کار گروه پشتیبانی بسیار مهم است. این موضوع از مهمترین ویژگی های هاست خوب محسوب می شود. حتی روی سیستم مانیتورینگ نیز تاثیر دارد. یک موضوع پر اهمیت دیگر این است که یک هاست خوب از نظر عملکرد شرایط مخصوص به خود را دارد. برای رفع بسیاری از مشکلات باید بتوانید شرایط را بسنجید.

دوره های متنوع خرید برای یک هاست خوب

برای اینکه مهمترین ویژگی های هاست خوب را بشناسید باید چند موضوع مهم را در نظر بگیرید. اول از هر چیز در نظر داشته باشید که شرکت های هاستینگ معمولاً پکیج های خود را برای مدت زمان 12 ماهه یا حتی بیشتر در نظر می گیرند. بنابراین دوره های متنوع خرید برای یک هاست خوب بسیار مهم است. از سوی دیگر باید بدانید که سرویس هایی که برای شما در نظر گرفته می شود متنوع هستند. سرویس ها می بایست بر اساس موقعیت هاست ارزیابی شوند. خدمات مورد نظر را می بایست از شرکت هایی تهیه کنید که شرایط ماهانه برای شما در نظر می گیرند. از ویژگی های هاست خوب این است که دست خریدار در خرید باز باشد. در واقع این موضوع سبب می شود تا خرید شما به بهترین نحو صورت بگیرد. البته که کیفیت سرویس نیز بسیار مهم است و باید ارزیابی شود. هر هاستی که خریداری می کنید در بازه زمانی مختلف مدنظر قرار می گیرد و شاخص قابل قبولی خواهد داشت.

تعداد دیتابیس ها نیز در خرید هاست خوب بسیار مهم است و از اصلی ترین ویژگی های هاست خوب محسوب می شود. پایگاه داده برای شرکت های مختلف اهمیت زیادی دار. دقت کنید که هرچه تعداد دیتابیس ها متفاوت باشد در نهایت قابلیت ساخت پایگاه داده های مختلف فراهم می شود. در برخی پلن ها بسیار مهم است که تعداد ساخت دیتابیس ها نامحدود در نظر گرفته شود. این موضوع سبب می شود تا ساختار دیتابیس به درستی سنجیده شود.

نسخه php هاست

در صورتی که زبان برنامه نویسی سایت شما php است می بایست در انتخاب هاست دقت کنید. از یاد نبرید که نسخه php قابلیت تغییر دارد. کدهای زبان برنامه نویسی php دائما به روز رسانی می شود و ساختار کدها نیز توسعه پیدا می کند. بعضی از هاست ها به شکل پیش فرض اجرا می شوند که شرایط تغییر ندارند. بنابراین اگر فکر می کنید که نیاز به تغییر نسخه مورد نظر دارید می بایست شرایط را در نظر داشته باشید. یک موضوع مهم دیگر این است که وضعیت تغییر نسخه در پنل های مدیریتی هاست باید به شکلی باشد که افراد در شرایط مختلف بتوانند آن را اجرا کنند. مدیریت سایت می بایست خود اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهد. شاید در ابتدا کمی انتخاب دشوار باشد اما قطعاً با کمی تحقیق نتیجه بخش است.

سایر ویژگی های یک هاست خوب که باید به آن دقت کنید!

در دسترس بودن و گواهی ssl رایگان از دیگر مواردی است که برای یک هاست خوب در نظر گرفته می شود. دقت کنید که ssl وقتی روی هاست نصب می شود دامنه سایت می بایست با دامنه امنیتی قوی اجرا شود. سایت ها نیاز به پروتکل های امنیتی مخصوصی دارند که می تواند روی امنیت نهایی کار تاثیر بگذارد. یک موضوع مهم دیگر این است هاست خوب را می بایست از نظر نوع عملکرد در چندین جهت مورد بررسی قرار دهید. البته که هاست خوب می بایست برای شرکت های گسترده از نظر آپ تایم بودن نیز ارزیابی شوند. گاه دسترسی دیر هنگام به معنی از بین رفتن کاربران اصلی سایت است و قطعاً باید بررسی های دقیقی صورت بگیرد.