کارت هدیه عالی‌ترین جایگزین پول است. ماهیت گیفت کارت به گونه‌ای است که شما قادر به خرج آن در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها نیستید. هنگام خرید گیفت کارت از سایت یک کد به صورت آنلاین در اختیار شما قرار می‌گیرد که به وسیله این کد قادر خواهید بود بازی‌ها، فیلم‌ها، موسیقی‌ها و دیگر خدمات سایت‌های خارجی را خریداری نمایید.

 چون خدمات سایت‌های خارجی به دلار است به همین دلیل اگر ایرانی‌ها بخواهند از این خدمات استفاده کنند باید هزینه زیادی را پرداخت نمایند. اما با استفاده از گیفت کارت به راحتی قادر خواهید بود با هر بودجه‌ای و به مدت دلخواه از این خدمات استفاده نمایید.

 

آشنایی با گیفت کارت‌های محبوب دنیا

تحریم از بزرگترین مشکلاتی است که ایرانی‌ها از آن رنج می‌برند. بزرگترین مشکل هنگام خرید گیفت کارت از سایت‌های معتبر، پرداخت‌های ارزی است. دسترسی به خدمات شرکت‌های معروفی مانند اپل، گوگل و سونی برای ایرانیان بسیار مشکل است. به همین دلیل بهترین راه حل برای مشکلات ارزی استفاده از گیفت کارت است. در ادامه به معرفی محبوب‌ترین گیفت کارت‌ها می‌پردازیم:

گیفت کارت‌های محبوب دنیا

  • گیفت کارت ایکس باکس

این نوع از گیفت کارت به گیمرها این اجازه را می‌دهد تا به وسیله کد روی کارت، حساب کاربری ایکس باکس خود را شارژ نمایند. با شارژ حساب کاربری به آسانی قادر خواهید بود به جدیدترین بازی‌ها، اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های ایکس باکس استور دسترسی پیدا کنید. پس از خرید گیفت کارت و ورود اطلاعات، تا سقف مشخص شده می‌توانید حساب کاربری خود را شارژ نمایید.

  • گیفت کارت‌های گوگل پلی

خرید گیفت کارت گوگل پلی به شدت در بین ایرانیان طرفدار دارد. برای استفاده از اپ‌های پولی شما باید به صورت درون برنامه‌ای و به وسیله ویزا کارت و یا مستر کارت پرداخت خود را انجام دهید. همانطور که گفتیم به دلیل تحریم پرداخت‌های ارزی بسیار مشکل هستند. شما می‌توانید با گیفت کارت گوگل پلی تا سقف اعتبار لازم برای خود، اپ‌های گوگل را از کلیه نقاط جهان خریداری نمایید.

  • گیفت کارت‌های کمپانی اپل

کمپانی اپل محصولات خود را در اپ استور به فروش می‌رساند. با خرید گیفت کارت اپل از بهترین سایت‌های خرید گیفت کارت به راحتی قادر خواهید بود تا به وسیله کد آن با توجه به اعتبار گیفت کارت به آسانی اکانت خود را شارژ و بدون هیچگونه محدودیتی از بازی‌ها و سایر امکانات لذت ببرید.

  • گیفت کارت‌های اسپاتیفای

گیفت کارت‌های اسپاتیفای از معروفترین کمپانی‌های ارائه انواع پادکست، موسیقی و نمایش ویدیو در همه نقاط جهان است. از بزرگترین مزیت‌های گیفت کارت اسپاتیفای، قابلیت استفاده روی همه برنامه‌ها مانند ویندوز، آیفون و… است.